kennen jullie dat? |
Reageer
|
| Autheur | |
Leonie_y
Hobbyguru
Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: kennen jullie dat?Posted: 24 Januari 2011 om 23:12 |
|
Van mijn man heb ik een paar jaar geleden een hele mooie armband gekregen, waar ik heel erg dol op was. Ik draag hem dag en nacht, onder de douche, kortom, altijd.
Kom ik afgelopen zaterdagavond onder de douche weg en ben ik me aan het afdrogen en ik kijk naar mijn arm: ARMBAND WEG!!!!!!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() Ik schrik me rot, ben 's middags de stad in geweest, naar de markt, heb een spijkerbroek gepast en gekocht en ben bij nog wat andere winkels geweest. Het was koud buiten en dus handschoenen aan. Dus ik denk: hij is me vast afgegleden bij het uitdoen van de handschoenen. Maar ja, dat had ik die middag wel een keer of 10 gedaan. Jullie snappen het wel, ik kon wel janken. ![]() ![]() En natuurlijk kun je dan geen winkels bellen, want alles is dicht. Het hele huis op de kop gezet, alle kleren nagekeken, schoenen op zijn kop gehouden, maar nee hoor, nergens te vinden. Ik ben die avond naar bed gegaan, buikpijn had ik ervan. En ik weet natuurlijk best wel dat er veel ergere dingen zijn, maar toch....Slecht geslapen natuurlijk, omdat maar door je hoofd blijft spelen: waarom heb ik niet gemerkt dat ik hem kwijt ben geraakt. Ik draag al van kinds af aan armbanden en als ik hem niet om heb, mis ik hem. Als ik hem draag merk ik het niet. Zondag morgen ben ik bezig met het ontbijt, en ik trek de keukenla open om de kaasschaaf te pakken. Drie maal raden wat ik vond... Het ringetje bij het slotje was een beetje kapot, maar hij was er nog. Gelukkig maar. Morgen gaat hij naar een goudsmidje bij ons in de buurt om het ringetje te laten repareren. Ik ben weer blij |
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
Prideke
Hobbyguru
Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 25 Januari 2011 om 00:01 |
Ik ken het. Alleen wat ik zoek raak is meestal definitief foetsie Fijn dat jij jouw armbandje heb kunnen terug vinden
|
|
![]() |
|
Claire
Hobbyguru
Lid sinds: 04 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3049 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 25 Januari 2011 om 00:47 |
|
Jeetje Leonie wat een verhaal, die armband hoort duidelijk bij jou. Wat fijn dat je hem weer terug hebt, zou er gelijk een veiligheids ketting aan laten maken.
|
|
|
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen Dan zul je versteld staan Hoeveel een mens kan leren
|
|
![]() |
|
esthertje
Hobbyguru
Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 25 Januari 2011 om 07:37 |
|
zo wat heb jij geluk gehad.
dit heb ik met een ketting gehad. gekregen van mijn man toen wij 1 jaar verkering hadden
en kwijt. nooit meer terug gevonden. we waren die dag op het strand geweest!!!! |
|
|
|
![]() |
|
Crea-Mo
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 25 Januari 2011 om 08:48 |
|
Wat een stress! Ik herken de paniek en het gevoel dat je blijft zoeken.
Ben blij voor je dat je de armband weer hebt! |
|
![]() |
|
winter61beer
Hobbyguru
Lid sinds: 16 December 2005 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 2113 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 25 Januari 2011 om 08:57 |
|
OOK IK KEN DAT IETS KWIJT ZIJN NOU IK KAN JE VERTELLEN DAT IK DAN OOK EEN STRESSKIP BEN.IK BLIJF ZOEKEN EN SLAAP DAN DAGEN NIET,MAAR WAT FIJN DAT JE HET TERUG GEVONDEN HEB JE ARMBANDJE,GA GAUW NAAR JULLIE SMIDJE TOE OM HET TE LATEN MAKEN,
|
|
|
|
![]() |
|
JoJo
Hobbyguru
Lid sinds: 03 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1513 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 25 Januari 2011 om 08:57 |
|
Ja dat ken ik. Ooit zo ook mijn armband verloren. Was die echt al een week of drie kwijt. Belt er ineens een mevrouw of ik mijn armband soms kwijt was. Ja dat klopt die ben ik kwijt. Zij had die gevonden bij de parkeerplaats van de school. De namen van onze kinderen staan in de plaatjes aan de armband en haar kleindochter wist te vertellen dat de armband dan van mij moest zijn. Een boeket bloemen gekocht en die mevrouw heel snel gaan bedanken.
|
|
|
|
![]() |
|
pralientje
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 25 Januari 2011 om 09:07 |
|
Dat was even stressen ,blij dat het terecht is
|
|
![]() |
|
Frea H.
Hobbyguru
Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 25 Januari 2011 om 10:32 |
|
Gelukkig dat hij terecht is. Kan mij helemaal voorstelen dat je blijft zoeken en dat je slecht geslapen hebt.
|
|
|
|
![]() |
|
Corrie
Hobbyguru
Lid sinds: 02 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5226 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 25 Januari 2011 om 10:55 |
|
ik ken het was een oorbelltje kwijt ( zo,n ringetje) denk wat zit ik toch rot zit hij in mijn onderbroek whahahaha echt gebeurd pas geleden. Ik denk dat het iedereen wel eens gebeurd alleen vind je het lang niet altijd terug. |
|
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
![]() |
|
marlene
Hobbyguru
Lid sinds: 17 September 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1512 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 25 Januari 2011 om 11:29 |
|
dat ken ik, ik heb ook zoiets met een armband gehad, ik had het zelfs de politie gemeld (kreeg diverse telefoontjes van mensen die een gouden armband hadden gevonden, o.a. één persoon had een amrband gevonden in Amersfoort, met naamplaatje of ik maar de naam wilde zeggen die erop stond drie dagn later vond ik mijn armband terug in het geitenhok, tussen de hooibalen????? Ja het was dit keer geen speld, maar een armband in de bekende hooiberg |
|
![]() |
|
nldutchy
Hobbyguru
Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 25 Januari 2011 om 11:38 |
|
wat super dat je hem weer gevonden hebt! ik herken het ook...ik hoop zelfs af en toe een Parkerpen terug te vinden die ik ruim 40jaar geleden ben kwijtgeraakt...hoop doet leven zullen we maar denken ;-)))
|
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
![]() |
|
diny183
Hobbyguru
Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 25 Januari 2011 om 13:21 |
|
Fijn dat je hem weer gevonden hebt.
Mijn dochter kreeg bij haar geboorte een armbandje met haar naam erop van haar 2 broers, de aanpassingen zorgden ervoor dat ze het armbandje jaren kon dragen, helaas verloor ze het toen ze 4 jaar was, veel gezocht, nooit gevonden, tot 2 jaar geleden, een meisje vond een armbandje in de zandbak op de camping, in de veronderstelling dat het armbandje van een van de campingkinderen was brachten de ouders de armband naar de bazin van onze camping. Wat waren zij en wij verbaasd toen bleek dat de armband van onze dochter was, er was maar 1 meisje die zo heette, 20 jaar heeft het in de zandbak gelegen en de naam was duidelijk zichtbaar. De armband ligt nu in de herinneringskast. |
|
|
|
![]() |
|
breinaald
Hobbyguru
Lid sinds: 22 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2880 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 25 Januari 2011 om 14:03 |
|
FIJN VOOR JE DAT JE HEM WEER TERUG HEBT
|
|
![]() |
|
pippie
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 25 Januari 2011 om 15:25 |
|
Dat verliezen herken ik ook wel, maar wat heerlijk
dat je hem weer gevonden hebt!! Felicitatie waard. |
|
![]() |
|
rittepetit
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 25 Januari 2011 om 17:30 |
|
zoiets verliezen, daar krijg je de kriebels van, was ooit mijn ring (van mijn plechtige communie) kwijt, alles doorzocht, en voor de vuilniskar kwam, vlug nog de bak op zijn kop gezet, en ja hoor, hij stak in een lege taartedoos nu pas ik wel op als ik de taartedoos weggooi |
|
![]() |
|
Leonie_y
Hobbyguru
Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 25 Januari 2011 om 21:17 |
|
Leuk om jullie reacties te lezen.
Ik zag mezelf al op maandag de hele route afleggen die ik zaterdags had gedaan tijdens de boodschappen. En natuurlijk de winkels meteen 's morgens al bellen, ook al gaan ze pas 's middags na 1 uur open. Mijn man heeft hem vanmiddag naar het goudsmidje gebracht en donderdag kan ik hem weer ophalen. Inderdaad Claire, met een veiligheidskettinkje eraan |
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
Wille
Duizendpoot
Lid sinds: 24 December 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 114 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 26 Januari 2011 om 09:27 |
|
Van mijn moeder heb ik een ketting gekregen die zij vroeger van m'n vader heeft gehad. Ik heb hem heel lang gedragen en was er erg zuinig op. Tijdens een familieweekend, twee jaar geleden, ben ik de ketting kwijt geraakt. Ik krijg nog een knoop in m'n maag als ik eraan denk! Gelukkig was m'n moeder er heel nuchter onder, dat maakte het wel makkelijker.
|
|
|
Groetjes!
Wille |
|
![]() |
|
Tineke01
Hobbyguru
Lid sinds: 27 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1360 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 26 Januari 2011 om 22:01 |
|
Ik ben ooit een gouden oorknopje kwijtgeraakt, waarschijnlijk door de das/sjaal. Helaas niet meer terug gevonden. Ging me wel aan m'n hart.
Groet, Tineke01
|
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |