Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenWaar is Line ???? Lucky Lucky !!!!

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Breimuis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: Waar is Line ???? Lucky Lucky !!!!
    Posted: 16 September 2007 om 02:41

Misschien werd ik al een beetje gemist maar ik ben momenteel wat minder on-line omdat de prioriteiten hier in het huishouden wat verplaatst zijn. 

Nadat we vorige maand onze hond pacha onverwacht hebben moeten laten inslapen gonsde het hier in huis reeds regelmatig het gerucht dat er een nieuwe hond welkom was.  Onze game-muis (de jongste dus) wilde ditmaal dat het beestje een beetje meer van hem werd. De Long-tall-muis heeft al een baardegaan en de midi-muis heeft zogezegd een eigen poes. We zijn eerst naar het dierenassiel gaan zien maar door het feit dat we hier reeds kippen en 2 poezen hebben is het niet zo makkelijk een hond te vinden die bij ons past. Het moest zowiezo een reutje worden (hebben nog nooit een wijfie gehad) en onze game-muis heeft dan ook gekozen voor een Jack Russel. Deze Puppie loopt nu al bijna een weekje door ons huis.  Omdat hij nog niet zindelijk is moet hij constant n de gaten gehouden worden om onvoorziene boodschapjes te vermijden. Dan is er nog de machtstrijd wie wordt de baas van het dierenhuishouden.  We dachten dat een puppie makkelijker zou wennen met de poezen nou lekker mis hoor. Zo vlug hij er eentje ziet wordt het grommen en blaffen. Anderzijds klauwen en blazen.  Nu komt Minouche de oudste kat niet veel binnen. We hebben haar als jonkie onder de konijnhokken gevonden waar ze regelmatig door de mammabuurtkat werd bezocht en wat doe je dan wat melk en kattenvoer geven. Maar ze is nooit een echte huiskat geworden. Komt wel dagelijks eens langs maar houdt niet van strelen en knuffelen. Luna daarenteegen is een echte knuffelkat en is 'avonds binnenhuis te vinden om gezellig op de divan te liggen. Dus nu moet de lieve vrede tussen die twee bewaart worden en ze leren met mekaar om te gaan. Ik kan dus niet appart bij de computer gaan zitten.

Dus in plaats van s'avonds te hobbydozen zit ik nu op de bank met aan een kant de hond en aan de andere kant de kat. Lekker wat breien of in mijn boek lezen. Als ik dan toch eens een uurtje op de computer kan staat er zoveel op (kletstrientjes allemaal ) dat ik het nog niet bijgelezen krijg ik wil zwijgen van ook nog te reageren.

Ik probeer bij te blijven met lezen volg zeker de nieuwe creaties op en zal wat minder reageren tot de huisvrede en de zindelijkheid hier weer normaal draaien.

Dit is onze pup Lucky

Lucky en Luna  ja ja men zegt nu eenmaal kat en hond

En het boek waar ik momenteel aan verslaafd ben

Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 September 2007 om 10:08

proficiat met je nieuwe hondje! dat ziet er inderdaad een hartenbrekertje uit, en die Kackskes zijn geen doetjes, hihi! (ik heb een kruising jack/straathondje  uit spanje en twee teckels en rara wie hier als pup al de baas werd???) dus neem van mij aan: die laten zich écht niet doen, hoor, haha!

veel plezier met hem, maar aan dat guitige snoetje te zien gaat dat zeeeeeeeker lukken!

Back to Top
Tony View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 September 2007 om 10:17
Het zijn pittige hondjes hoor, maar wel leuk veel plezeir met hem.
Antonia
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 September 2007 om 10:22
Originally posted by chrisje chrisje wrote:

proficiat met je nieuwe hondje! dat ziet er inderdaad een hartenbrekertje uit, en die Kackskes zijn geen doetjes, hihi! (ik heb een kruising jack/straathondje  uit spanje en twee teckels en rara wie hier als pup al de baas werd???) dus neem van mij aan: die laten zich écht niet doen, hoor, haha!

veel plezier met hem, maar aan dat guitige snoetje te zien gaat dat zeeeeeeeker lukken!

ik bedoel Jackskes....

Back to Top
miep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 September 2007 om 10:59
Oh, hij ziet eruit om op te vreten. Heb wel eens een paar daagjes op een hondje gepast (puppie), maar volgens mij heb je er nog meer werk aan dan met het opvoeden van kinderen. Heel veel plezier met jullie nieuwe aanwinst.
Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 September 2007 om 11:02
Wat een lekker koppie heeft jou Jack Russel zeg. Mijn zus heeft ook een "jack" en het is een heel leuk beesje ze denkt alleen dat ze over alles en iedereen de baas is.
Als je haar uit laat en ze komt een ander dier tegen, maakt niet uit of het een hond,kat,paard,koe,vogel of olifant is zij denkt altijd dat zij de hoogste in rang is. Maar je krijgt wel een heleboel liefde van ze.
Groetjes Teunie
Back to Top
claudine View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 16 September 2007 om 11:32
Hallo,
Leuke pup.
En inderdaad ze hebben een koppie maar ze zijn ook heel lief.
Back to Top
Syl*** View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 September 2007 om 12:26
Kan me voorstellen dat je prioriteiten anders liggen, heerlijk, veel plezier met deze schat
Groetjes Syl
Back to Top
T Looman View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 September 2007 om 20:57
wat een lief koppie wij hebben ook een Jack Russel en ja je moet wel zorgen dat je de baas blijft  anders krijg je problemen als hij wat ouder wordt, het valt alleen niet mee want ze zijn wel erg lief en aanhankelijk
groetjes Thea
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.672 seconden.
Lang Yarns