Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Bol breigaren splitsen in 2 bollen.

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Sacajawea View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sacajawea Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Bol breigaren splitsen in 2 bollen.
    Posted: 26 Januari 2011 om 15:38

Hallo lieve hobbydoosjes,

Is er iemand die me uit de brand kan helpen? Ik heb acrylgaren dat ik wil splitsen. Het is te dik voor mij om mee te haken (reuma) en wil het halveren dat ook maakt dat het patroon minder grof en groot wordt.

Maar ik weet geen manier om één zo'n bol te splitsen. Moet je dat met iemand anders doen of is er een andere manier? Ik heb het geprobeerd maar op mijn manier wordt het een gebed zonder einde .

Hartelijke groetjes, Carolina

Iedereen krijgt elke nieuwe dag ook weer een nieuwe kans. :-)
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2011 om 16:26
ik heb het zelf al wel eens gedaan.
ik heb het begin van de draad losgemaakt en een stukje uit getokken.
toen er bolletjes van gemaakt.
en dan afwisselend -splijten-oprollen.
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2011 om 10:41
het gaat niet altijd want je garen gaat meestal kapot als je het in tweeen wilt doen, probeer eerst een stukje en weet wel dat als je het gaat proberen je bollen blijven draaien dus doe het samen met iemand dan kun je allebei een bolletje op winden.
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Sacajawea View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sacajawea Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2011 om 23:04

Nou dames, ik ben er inderdaad achter gekomen. Ik doe het maar niet en koop denk ik maar die katoen van hier.  Bedankt voor jullie reactie.

Hartelijke groetjes, Carolina

Iedereen krijgt elke nieuwe dag ook weer een nieuwe kans. :-)
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns