Burda E777 - patroon 640 (kindermode) |
Reageer ![]() |
Autheur | |
marjolein999 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 09 September 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 658 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 01 September 2010 om 17:20 |
Beste allemaal, Ik ben al een poos op zoek naar een naaipatroon. Het gaat om patroon nummer 640. Het stond in een Burda kinderspecial uit, ik denk, 2004. Het is Burda E777. Het gaat om een wikkeljurkje. Is er iemand die dit patroon heeft liggen en er afstand van wil doen of het wil delen. Ik ben bereid om het tijdschrift van je te kopen. Ik zou er zo blij mee zijn. Alvast heel hartelijk bedankt! |
|
Hartelijke groet, Marjolein
|
|
![]() |
|
corine072 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 10 December 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hallo, ik wilde vragen of je het patroon inmiddels gevonden hebt. Ik zou het ook heeeeel graag hebben voor mijn twee dochtertjes!Ik zou het patroon dan grag van je overnemen! Ik hoor graag van je Vriendelijke groewten, Corine |
|
Corine
|
|
![]() |
|
sepjan ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 28 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1 |
Hallo, ook ik ben op zoek naar dit patroon, het is dan ook een zeer mooie jurk. Kan je mij ook iets laten weten of je het hebt gevonden en of je het eventueel wil delen? Dank u Groetjes Katleen
|
|
![]() |
|
marjolein999 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 09 September 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 658 |
Hoi Katleen, Helaas, ik heb hem nog altijd niet. Maar mocht ik 'em ooit tegenkomen, dan houd ik je in gedachten. |
|
|
|
![]() |
|
boek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4896 |
http://www.flickr.com/photos/meisjesmama/4574027193/ bedoel je dit jurkje dan weten we hoe het er uit ziet en heeft iemand misschien iets wat er op lijkt
|
|
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu">
![]() |
|
![]() |
|
Ja, dat is het jurkje! Goed idee om het zo aan te
pakken. Ik houd me aanbevolen... |
|
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23723 |
In onze bibliotheek kun je modebladen lenen tegen een klein bedrag. Kijk eens op de catalogussite van jouw bieb of je dat in jouw woonplaats ook kan. En of ze de betreffende Burda hebben. Heb je al geprobeerd Burda een mail te sturen? Misschien verkopen ze wel oudere nummers.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |