xxx |
Reageer
|
| Autheur | |
Claire
Hobbyguru
Lid sinds: 04 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3049 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: xxxPosted: 04 Februari 2011 om 10:22 |
![]() |
|
![]() |
|
marlene
Hobbyguru
Lid sinds: 17 September 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1512 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 04 Februari 2011 om 10:24 |
|
helemaal mee eens!!!!!
|
|
![]() |
|
pralientje
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 04 Februari 2011 om 10:42 |
|
Ik heb de mijne er ook op staan en anders als ze een patroontje willen sturen ze een pm en dan is dat toch ook in orde
|
|
![]() |
|
JoJo
Hobbyguru
Lid sinds: 03 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1513 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 04 Februari 2011 om 10:56 |
|
Helmaal mee eens geen mailadres geen patroontje.Kleine moeite om dit te vermelden of even via een pm te sturen aan diegene waar je patroontje aan vraagt.En inderdaad als je een patroontje door aan het sturen bent is het heel vervelend eerst het mailadres te moeten vragen. |
|
|
|
![]() |
|
Marlan
Duizendpoot
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 04 Februari 2011 om 11:23 |
|
Ben het helemaal met jullie eens
Maar toen ik de eerste keer een patroontje vroeg Dacht ik dat mijn email leesbaar was en hoorde / las later dat ik het beter bij smn kon zetten. Was er toen heel blij mee dat ik er op werd gewezen en mss weis ik er nu ook iemand op hoe het het beste gaat ![]() |
|
|
groetjes Marlan
|
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23746 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 04 Februari 2011 om 12:05 |
|
Ik ben het er helemaal mee eens en het zou ook makkelijk zijn als je bij voorbaat al vermeldt dat je een Haak of een Brei patroon wilt hebben, voor welke maat of leeftijd en of het persé Nederlands moet zijn.
Hoe meer gegevens des te beter en sneller wij kunnen gaan zoeken. Het is inderdaad wel lastig als je je opgeeft dat je dan zegt dat je emailadres zichtbaar mag zijn en dat dan niet het geval is. |
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
elizabethh
Hobbywonder
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 04 Februari 2011 om 12:17 |
|
Ik ben er ook van uit gegaan dat je via de knop PM een patroon zou kunnen doorsturen! Maar nu heb ik het toch even veranderd bij mijn profiel, kleine moeite natuurlijk.. Groetjes, elizabeth |
|
![]() |
|
l.wijsbroek
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 04 Februari 2011 om 12:18 |
|
volkomen mee eens, ook al een paar keer gehad dat er geen mailadres stond in het profiel, pm gestuurd en dan krijg je ook nog es een keer geen reactie, daar baal ik een beetje van, met dat gevolg blijft m'n outbox ook lekker vol, die kun je niet zelf legen
|
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
Jips
Hobbyguru
Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 04 Februari 2011 om 12:46 |
|
Mag ik nog iets ter aanvulling hierop zeggen? Ik vind dat er de laatste tijd veel algemene patroontjes worden gevraagd, die je zo zelf of op het forum (met de zoekfunctie) of googlend op het net kunt vinden. Ik bedoel natuurlijk niet de vraag om een patroon wat je op het forum bij een mede hobbydoosje bijv. bij mijn creaties oid hebt gezien. Ik wil met alle liefde patronen sturen, maar ik zoek eerst ook zelf voor ik ga vragen
|
|
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
![]() |
|
Prideke
Hobbyguru
Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 04 Februari 2011 om 12:46 |
mee eens! Als je wat wil ontvangen doe dan zelf moeite en zorg niet voor nog meer werk voor de verzender. JIJ wil het hebben toch?
|
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |