oranje achtige sjaal |
Reageer
|
| Autheur | |
Marlan
Duizendpoot
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: oranje achtige sjaalPosted: 05 Februari 2011 om 00:20 |
|
Van de week heb ik ergens op het forum een oranje sjaal (wrap) gezien Door een pc probleempje kon ik op dat moment niet reageren en nu
Kan ik hem niet terug vinden. Weet iemand waar ik hem kan vinden aub |
|
|
groetjes Marlan
|
|
![]() |
|
Mistig
Hobbyguru
Lid sinds: 06 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2571 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 05 Februari 2011 om 12:14 |
|
Bedoel je deze ? KLIK
|
|
|
Bloei daar waar je geplant wordt.
|
|
![]() |
|
Marlan
Duizendpoot
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 05 Februari 2011 om 12:18 |
|
O geweldig Ja die was het.
Mijn dochter is namelijk een beginnende breister en ik dacht dat deze niet te moeilijk voor haar zou zijn ![]() Dank je wel Ik ben al uren aan het zoeken ernaar ![]() |
|
|
groetjes Marlan
|
|
![]() |
|
Jips
Hobbyguru
Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 05 Februari 2011 om 12:20 |
|
Mooi is ie hè? Ik had de gebreide op het forum gezet en er waren ook liefhebbers voor de gehaakte versie Marlan: de oranje is de gehaakte, de gebreide is de grijze! Die kun je HIER vinden. Voor de vertaling kun je me een mailtje sturen. Maar het is best een heel karwei voor een net beginnende breister.
|
|
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
![]() |
|
Marlan
Duizendpoot
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 05 Februari 2011 om 12:47 |
|
Lief van je Jessica
De grijze (heb ik het patroon toen van je gekregen ) heb ik klaar liggen om hem zelf te breien Maar die is veel te moeilijk voor haar. Dacht dat de oranje ook gebreid was vandaar mijn zoektocht. Maar ga nu een combinatie patroon voor haar maken zodat het wel een uitdaging is en niet al te moeilijk ![]() |
|
|
groetjes Marlan
|
|
![]() |
|
Jips
Hobbyguru
Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 05 Februari 2011 om 13:26 |
|
Marlan, kijk eens op de site van drops. Daar staan prachtige sjaals/wraps in allerlei uitvoeringen en de mooiste dingen. Het varieert van moeilijkheidsgraad en dan hoef je zelf het wiel niet opnieuw uit te vinden DEZE is niet moeilijk en ziet er heel leuk uit!
|
|
|
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23746 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 05 Februari 2011 om 14:20 |
|
Ik ben de gebreide aan het maken, ik zou hem inderdaad niet aan een beginner aanraden, maar als je hem in helemaal gerstekorrel of ribbels met een randje gerstekorrel breit, is hij niet zo moeilijk. Met dikkere naalden kan ook, dan heb je minder steken nodig, wel even tellen, waar de gleuven komen, en dan ben je sneller klaar. Ik brei hem op 4,5.
|
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Marlan
Duizendpoot
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 05 Februari 2011 om 19:30 |
|
Leuk dat jullie mee denken we hebben inderdaad deze als basis gebruikt Maar er tussen toch een soort ajour patroontje Ziet er op papier erg leuk uit en ik zal als ze een stukje gebreid heeft er een foto van plaatsen,
Zelf is ze er erg enthousiast over |
|
|
groetjes Marlan
|
|
![]() |
|
Jips
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 05 Februari 2011 om 20:20 |
|
Ik ben er erg nieuwsgierig naar! Lijkt me ook erg leuk worden en ik zie het graag als ze op weg is. |
|
|
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |