Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

popje 35 cm

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: popje 35 cm
    Posted: 02 Februari 2011 om 22:38
vandaag kreeg ik van de bijna driejarige kleinzoon van mijn
zus een pop aangereikt.
"pop elemaal nie kleren aan, ante inie kanne maken?"
Ja wat moet je dan ?

mijn vraag is dus: heeft iemand Nederlandse breipatroontjes
voor een popje van 35 cm ?.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2011 om 08:03

Op de site van Wollyonline staan patroontjes. DIT is voor een pop van 32 cm, maar daar kun je wel wat mee. Het zijn gelijk 6 complete setjes!

Je klikt op de rose knop De patronen en dan op

Gratis poppenkleertjes breipatronen beschrijving

Dan krijg je een pdf bestand en dat kun je printen of opslaan.

De kleertjes voor de BabyBorn (43cm) zijn veel te groot!

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Naemi View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Naemi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2011 om 11:11
Ik stuur je even iets door Diny.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2011 om 12:14
Ik heb net een paar boekjes klaarliggen voor een babypop van 40 cm. Ik zal eens kijken of er ook 35 cm poppen bijzitten. Is het een baby of een "kindpop"?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2011 om 22:15
het is een babypop.

jips bedankt voor de tip, de site is echt leuk.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2011 om 11:47
OK ik ga zoeken.

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2011 om 14:11
Gelukt, kleertjes voor een 35 cm babypop uit de 3 suissesboekjes zijn onderweg. Ik heb niet opgelet op jongens of meisjesbaby. Volgens mij bestond dat verschil nog niet in de tijd van die boekjes. Hoewel ik voor de Nenucopop van 40 cm één jurkje had gevonden. Die zit in de 40 cm babypoppenmap.

wat rozengeur.
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2011 om 16:30
Bedankt Magtelt.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2011 om 16:55
Graag gedaan.

Er zitten van die schoentjes bij, die Jips Handwerkmaf beschrijft bij haar Baby born poppen. Die kun je heel leuk oppimpen, terwijl het een simpel patroontje is, gewoon een recht lapje.

wat rozengeur.
Back to Top
malofa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer malofa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2011 om 05:16
Ik ben op zoek naar haakpatronen voor de babyborn tweeling (32 cm) zou iemand mij daarmee kunnen helpen?

Hoe kan ij evt. patronen van baby born (43cm ) aanpassen?
groetjes Wenke
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2011 om 09:46
Ik heb je patronen gestuurd voor popjes rond de 32 cm, ik kan niet splitsen in haak- of brei. Misschien vind je de breipatronen zo leuk, dat je dat ook gaat proberen.

Baby Born patronen van 43 cm kun je met dunnere naald haken. Als je de pop erbij hebt, zie je snel genoeg hoe breed en lang iets moet zijn.

wat rozengeur.
Back to Top
malofa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer malofa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2011 om 17:21
Magtelt,

Ik heb helaas nog niets ontvangen, maar mijn internetverbinding is ook niet altijd goed. Zou je mij misschien nog een keertje willen sturen?

Alvast heel erg bedankt.

Enneh, wie weet ga ik nog een keertje leren breien, ik zie hier zoveel leuke patroontjes voorbijkomen. Ik vindt het alleen een stuk moeilijker dan haken

groetjes Wenke
Sawadee ka (zoals ze hier zeggen)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2011 om 18:59
Ik ga het nu meteen nog eens proberen. Mijn mail heeft het de hele middag niet gedaan, zenden lukte wel, beweerde het ding, maar ontvangen van post ho maar.

Mocht het dan weer niet gelukt zijn, vraag het dan aan één van bovenstaanden, die de patronen ook hebben ontvangen.

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2011 om 19:01
Ik heb net even gekeken en de liegende laptop zegt dat ie ze om 9.45 gestuurd heeft. En nu beweert hij ook weer dat ze verstuurd zijn.

wat rozengeur.
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2011 om 21:08
Magtelt, voor de zekerheid zal ik de patronen ook
versturen.

Liegende laptop, mens ik lig dubbel hier.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2011 om 21:14
Ik hoop dat ze nu de patronen heeft, mijn server kan de provider niet vinden of omgekeerd. Driehoog het raam uit met dat ding.

wat rozengeur.
Back to Top
malofa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer malofa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2011 om 08:46
dames heel erg bedankt voor de patroontjes, Ik weet niet of jij een liegende laptop hebt, het kan ook zijn dat die van mij nog niet zo goed thais kan

Ik heb die van jou magteld om 7 uur s' avonds nl tijd ontvangen (hier dus 1 uur in de nacht.)

Ik ben al aan het eerste begonnen

Groetjes Wenke
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2011 om 11:00
Mijn mail doet nu alweer eigenaardig, hij beweert wel te kunnen zenden maar niet te ontvangen. Het is vast een truukje om mij een dure virusscanner aan te smeren.

Lekkere oubollige patroontjes, hè? Ik heb ook boekjes met menselijke modellen uit de jaren 60/70, dan lach je je suf om de kapsels, make up en poses.

wat rozengeur.
Back to Top
malofa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer malofa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2011 om 07:47
oubollig, maar met hippe kleuren nog zeer leuk voor mijn poppenmoedertje (en de kleinste binnenkort ook heb ik t idee)

groetjes Wenke
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2011 om 09:28
Overigens ken ik geen Baby Born tweeling, maar het formaat is Annabel, hè? Die heb ik. Maar ze zit nog in verpakking.

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.311 seconden.
Lang Yarns