Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

leegmaken outbox

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: leegmaken outbox
    Posted: 05 Februari 2011 om 20:17
Ik weet niet of anderen ook met dit 'probleem' zitten, maar ik wil graag berichten uit mijn outbox verwijderen die gelezen zijn. Maar dit kan niet, deze worden pas verwijderd wanneer de ontvanger het uit zijn/haar inbox heeft verwijderd. Ik zou het toch wel heel prettig vinden als ik deze berichten zelf kan verwijderen. Is dat niet mogelijk?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2011 om 23:31
Dat zal je aan Renske moeten vragen, wij hebben dat al een aantal keren aangegeven.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Februari 2011 om 11:01
Ik denk dat het bij iedereen het zelfde probleem is er zijn er zelfs bij die er niet meer bij zijn of nog op het forum komen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Februari 2011 om 11:05
Ik heb wel eens mensen die niet meer op het forum zitten, een mail gestuurd met het verzoek hun inbox te legen, nou mooi niet hoor.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mistig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mistig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Februari 2011 om 13:31
Bij mij staan er 13 pagina's met berichten in m'n outbox. Heb ook al eens aan Renske gevraagd of het niet mogelijk is om ze weg te halen, maar helaas.....
Bloei daar waar je geplant wordt.
Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Februari 2011 om 13:31
Ik zou ook graag willen weten hoe je de box moet legen.
Gek genoeg staat het er bij Inbox wel bij vermeld om te kunnen legen. Waarom dan niet bij de Outbox?
Ik denk dat ik toch ook maar eens een mailtje naar Renske stuur met het verzoek hier iets aan te doen voor ons allemaal.
Groet, Tineke01   
Back to Top
muis28 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer muis28 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Februari 2011 om 21:30

je outbox kun je zelf niet legen, als het envelopje aan de voorkantvan het bericht licht vna kleur is dan is het bericht gelezen is het fel blauw dan heeft de ontvanger het nog niet gelezen.

Ik heb zelf maar 1 ongelezen bericht in mijn outbox, maar wel 4 pagina's vol met berichten.

Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte

Saskia
Back to Top
sjorritsma View Drop Down
Admin Group
Admin Group

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sjorritsma Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Februari 2011 om 23:18

Opmerking vooraf : Je ziet in de outbox de berichten die
in de database zijn opgeslagen (een database is de
kaartenbak van alle berichten op dit forum).

De ontvanger is de beheerder/eigenaar van het bericht.
Die bepaald of ie verwijderd wordt of niet. Het is geen
Outlook of andere emailprogramma.

PS: waarom heb je er een probleem mee dat je outbox vol
loopt? Het is controlemiddel om te zien of je berichten
zijn gelezen en/of verwijderd.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Februari 2011 om 09:17

Originally posted by renskejorritsma renskejorritsma wrote:

PS: waarom heb je er een probleem mee dat je outbox vol
loopt? Het is controlemiddel om te zien of je berichten
zijn gelezen en/of verwijderd.

Dat is nou eenmaal een tic van mij, ik houd van opgeruimd, en het liefst heb ik daar zelf dan ook nog de controle over .

Ik heb een aantal berichten gestuurd naar degenen van wie er nog berichten in mijn outbox staan. Degenen die het gelezen hebben, kunnen geen van allen mijn oude bericht terug vinden . Het bericht dat ik hierover gestuurd heb wordt ook niet verwijderd, met als gevolg dat mijn outbox nog voller komt te staan.

Is het trouwens niet zo dat er een limiet zit aan je outbox? Dat je geen berichten meer kunt sturen wanneer die vol zit? In dat geval zou het op de lange duur nog een probleem kunnen worden.

Back to Top
sjorritsma View Drop Down
Admin Group
Admin Group

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sjorritsma Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Februari 2011 om 12:05

Er zit een limiet op de inbox niet op de outbox.

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Februari 2011 om 13:08
Originally posted by renskejorritsma renskejorritsma wrote:

Er zit een limiet op de inbox niet op de outbox.

Ok dat scheelt dan weer.

Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2011 om 19:24
Ik vind het in ieder geval fijn dat er een antwoord is gekomen van Renske/moderator, nu is het allemaal een beetje duidelijker geworden.
Moet toegeven dat ik ook zo'n opruimerig typetje ben net als Carlavelien en daar ook graag zelf over wil beschikken.
Maar ja, dat kan hierbij dus niet. Voorlopig zit mijn Outbox nog niet stampvol maar toch, opgeruimd staat netjes is mijn motto.
Groet, Tineke01
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.750 seconden.
Lang Yarns