Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

euro land

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
seat67 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer seat67 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: euro land
    Posted: 01 Februari 2011 om 12:20

Toevallig ben ik deze week bij een euroland, Hellevoetsluis, binnen gelopen, tussen 2 ritjes door...
Ze hadden een stelling met wol en katoen(€2)..van phildar...
Ook een boekje met patroontjes gehaakte dieren en van die ringen met van die puntjes erop...(lijkt net een punnik apparaat, sorry weet niet hoe het heet...)
Ook een setje haaknaalden 1,5 2 en 2,5 voor 1euro...

Ook dozen met naaigaren, knoopjes etc....teveel, had niet zoveel tijd om alles uitgebreid te bekijken...

Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Februari 2011 om 12:29

hmmmm,ik liep er vorige week rond,voor het eerst in maaaaaaaaaanden, maar heb het niet gezien. Nou had ik ook mijn zoon bij die niet erg geduldig is als het gaat om kijken waar moeders wil kijken...bij de footlocker had hij tijd zat

Moet volgende week toch weer in de stad zijn en zal er dan toch nog eens binnenlopen,bedankt voor de tip!

Back to Top
seat67 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer seat67 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Februari 2011 om 12:33
In hellevoet?...als je de winkel in komt...rechts aanhouden, tegenover de schilder spullen ..Ik was er donderdag of vrijdag...
Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Februari 2011 om 12:47

Ik woon in Tilburg... heb er wel wat bolletjes wol zien liggen maar werd toen de winkel uitgesleurd. Maaaaaaaaaam,dat heb je genoeg!! Snapt zo'n kind toch niks van

Alhoewel,blijf het raar vinden dat een pet niet genoeg is....en dat 40 bollen wol dat dan wel moet zijn en die gaan dan ook nog eens op....ooit!?!!?

Back to Top
haakmiep View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakmiep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Februari 2011 om 15:34
Thanks voor de tip. Ga van de week hier ook eens kiken of ze het ook in de winkel hebben. Bollen katoen kan je nooit genoeg hebben. Weet je misschien ook om welk katoen het gaat van phildar, of voor welke maat naald??
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Februari 2011 om 17:08
Ik ga ook eens kijken in Apeldoorn. Ik heb daar vorig jaar wel zo'n boekje met gehaakte pinguins enzo gekocht en punnikklosjes gezien. Dus wie weet. Ik wilde toch al de stad in en nu nog liever, bedankt voor de tip.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
seat67 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer seat67 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Februari 2011 om 17:23
Ik heb er phidar coton3,lilas en pistache (er waren ook nog volop andere kleuren) gekocht...voor naalden 2,5 - 3...die andere bollen weet ik niet, ik had niet al te veel tijd...
Back to Top
haakmiep View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakmiep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Februari 2011 om 18:03
Bedankt voor de extra info!!
Back to Top
ilyani View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ilyani Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2011 om 13:09
helaas hebben we in zutphen geen euro land
groetjes miranda
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2011 om 13:27
Tja Miranda, dan hop op het treintje naar Apeldoorn. Lekker de Oranjerie in, Euroland, de Big Bazar, Wibra en Zeeman zitten in dezelfde straat, waar ook een leuke speelgoedwinkel is en een winkel die "Hippe dingen" heet. Er is ook nog een De Slegte, een Nawijn & Polak en een Standaard boekwinkel. Kopje koffie in "Central Park"tegenover spelletjeswinkel Wammus. En even in Coda naar de Suske en Wiske tentoonstelling kijken.

wat rozengeur.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2011 om 18:30
Jee Magtelt, je hebt een hele toer voor ons uitgezet. Werk je soms bij de VVV? 
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
ilyani View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ilyani Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2011 om 19:28
Wie weet ga ik dat binnenkort op zaterdag wel doen, vind
het wel een goed idee eigenlijk
groetjes miranda
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2011 om 22:26
Originally posted by Leonie_y Leonie_y wrote:

Jee Magtelt, je hebt een hele toer voor ons uitgezet. Werk je soms bij de VVV? 

Nee, maar ik kan dit onderwerp gebruiken om te solliciteren.

Eerlijk gezegd ben ik heel lang Amsterdams arrogant geweest, maar het is echt een leuke stad, Apeldoorn. Alleen toen ik hier net woonde spraken de inwoners van "Ik ga naar het dorp", als ze naar het centrum gingen.

wat rozengeur.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2011 om 22:45
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

[QUOTE=Leonie_y] Jee Magtelt, je hebt een hele toer voor ons uitgezet. Werk je soms bij de VVV? 

Nee, maar ik kan dit onderwerp gebruiken om te solliciteren.

Ze zouden je vast aannemen

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2011 om 23:22
Ik zie me al als stadsgids:

"Dames rechts ziet u de Wibra, u krijgt 30 minuten de tijd om de wolkast leeg te kopen.

Dan gaan we nu verder naar Zeeman, waar u weer 30 minuten de tijd krijgt."

wat rozengeur.
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2011 om 23:24
Na alle inkopen van de dames ga jij ze leren haken en breien????
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2011 om 23:30
Dan gaan we in het Hema restaurant zitten, daar is plaats genoeg.

wat rozengeur.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2011 om 23:52
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik zie me al als stadsgids:

"Dames rechts ziet u de Wibra, u krijgt 30 minuten de tijd om de wolkast leeg te kopen.

Dan gaan we nu verder naar Zeeman, waar u weer 30 minuten de tijd krijgt."

Ik zie het al voor me . Mijn man en ik komen nog wel eens in Apeldoorn, dus dan kunnen we je snel herkennen

Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Februari 2011 om 11:03

ik heb bij euroland in deventer brandweerrood voor gekocht voor 1,00 van phildar en bij boekenvoordeel dit mooie boek     

Uploaded with ImageShack.us  voor 9,95 dus een koopje,          ; ;        

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Februari 2011 om 11:51
Heee die heb ik in Zwolle op het boekenfestijn gekocht. Daar staan leuke inbreipatronen in. Ik ben er dolblij mee.

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns