Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Niet Leuk

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lidia2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Niet Leuk
    Posted: 07 Februari 2011 om 23:23

Een tijdje geleden vroeg ik iets over de WW, lief ik kreeg meteen van Chisje boekjes toegezonden, geweldig vond ik dat. Er was nog iemand die reageerde ook leuk want ze wist wel een cd voor me te krijgen via Marktplaats. Zodra ze bericht kreeg van de adverteerder zou ze de gegevens door sturen dan kon ik geld over maken. Ze hoorde niets van de adverteerder maar had een ander gevonden daar kreeg ik dus de gegevens van op. Nu ik heb op 3 januari 9,- euro overgemaakt niet goedkoop voor een copy van een cd, als ik iets maak geef ik dat gewoon weg, maar ja we zijn net allemaal hetzelfde en er voor betalen vind ik ook niet erg hoor, voor die persoon is het natuurlijk een zakelijk iets. Maar helaas ik heb niets ontvangen, dit is nu de tweede keer dat me zoiets overkomt, nu koop ik echt helemaal niets meer via marktplaats hoor.

Misschien dat Sengul dit leest want die heeft het voor me geregeld ik had haar al gemaild maar die kwam terug, ik dacht misschien ken zij wel die persoon. Maar Sengul is aan het verhuizen dus daar door kreeg ik denk ik de mail terug.

Dit wilde ik even kwijt, het is zo terleurstellend als je dat over komt.

Lieve groetjes, Lidia

Back to Top
xAnnemiekx View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer xAnnemiekx Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2011 om 08:01

Wat jammer...

Ik heb dat een tijd geleden ook gehad op Marktplaats. Kaartjes gekocht voor een concert, maar niet gekregen...

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2011 om 08:03

Ik heb het een keer gehad met een mobiele telefoon. Jammer voor de verkoper had ik zijn gegevens en ik werkte toen ter tijd nog op een advocatenkantoor.

Mijn baas en ik hebben hem mooi te grazen genomen!

Maar het is en blijft vervelend dat mensen misbruik van je maken. En ik vind het persoonlijk belachelijk dat mensen zo'n bedrag durven te vragen voor een gebrande cd!  

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2011 om 09:08

dat is niet leuk, ik heb nog nooit iets op marktplaat gekocht, ....

en ik ga dat zo houden

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2011 om 09:25
Dat is zeker niet prettig ,ik koop  nooit zo iets op de marktplaats
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2011 om 10:02
Ja dat is super vervelend! Zelf heb ik ooit 1 keer iets gekocht op marktplaats en heb het daar ook afgehaald. Dus gelukkig gekregen wat ik gekocht had. Helaas hoor je de slechte dingen wel steeds vaker
Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Teunie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2011 om 10:12
Ik heb al een paar keer iets gekocht op marktplaats en heb nog nooit problemen gehad. Al een paar keer wol, dvd's en pas nog speelgoed. Alleen het speelgoed heb ik opgehaald.
Het is dus niet alleen maar ellende hoor. Er zitten ook goede mensen op marktplaats.
Groetjes Teunie
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2011 om 10:44
wat vervelend dat jou dat nu weer moet overkomen.
ik heb ook al meerdere keren wat via marktplaats gekocht en
altijd gekregen.
je moet er bij marktplaats wel even melding van maken dat
die persoon niet te vertrouwen is want dat komt dan in zijn
profiel te staan.
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chrisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2011 om 10:51
hé bah, dat is echt vervelend! zulke mensen verzieken het voor een ander!
Back to Top
1gul View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer 1gul Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2011 om 10:56

Oooh Lidia,ik vind het echt vreselijk... ik ga wel even kijken of ik de email nog terug kan vinden  en dan mail ik haar wel even... voel me nu wel een beetje schuldig hoor.

Ik dacht dat je allang al was begonnen met de programma.

heb nu een hele slechte internetverbinding maar zodra ik de gelegenheid voor heb om je te mailen,doe ik dat gelijk...

Groetjes,

Back to Top
1gul View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer 1gul Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2011 om 10:57
Zie nu ook.. dat de advertentie niet meer bestaat...!!!!!!
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2011 om 12:45
Dat is balen,zeg..Vervelend voor je.
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2011 om 12:48

Knap vervelend,ik heb tot nu toe alleen maar goede ervaringen met marktplaats.

Hoop dat het alsnog opgelost wordt.

Back to Top
marlene View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marlene Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2011 om 13:20

Ik heb al heel veel gekocht en verkocht via Marktplaats, nog nooit problemen gehad.

Eén keer heeft mijn zoon een game gekocht en nooit ontvangen, maar toen kreeg mijn zoon het volledige bedrag (incl verzendkosten) van de verkoper retour.

Het kan dus wel

Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer catharina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2011 om 19:06

Op marktplaats heb ik nog nooit problemen gehad.Ik heb er al verschillende boeken gekocht. Je kunt dit wel doorgeven hoor, als het vaker gebeurt mag diegene niet meer actief deelnemen op Marktplaats.

Hier heb ik het wel meegemaakt met ene Marjolein. Zij verkocht lapjes stof.Ik heb 6.75/6.95 ( ik weet het niet precies meer) overgeboekt maar de betreffende stofjes nooit gekregen.

Niet erg netjes naar mijn mening.

Groetjes Catharina

Back to Top
xAnnemiekx View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer xAnnemiekx Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2011 om 19:37

Je kunt het melden bij opgelicht op internet.nl. Je krijgt daar goed tips over wat je kunt doen.

Ik heb ook aangifte gedaan, maar omdat er te weinig personeel was kreeg ik een brief dat het daarom niet in behandeling kon worden genomen.

Back to Top
Naemi View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Naemi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2011 om 21:41

Originally posted by 1gul 1gul wrote:

Zie nu ook.. dat de advertentie niet meer bestaat...!!!!!!

Heb je nog mailtjes van de verkoper die via Marktplaats zijn verzonden? Dan heb je misschien in een mailtje nog de gegevens van de advertentie staan, met daarin een link naar alle advertenties van de adverteerder. Dan kun je tenminste zien of ze nog steeds adverteert, en dat dan als verdacht melden bij Marktplaats.

Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lidia2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2011 om 22:33

Ik heb er niets meer van, maar sengul heeft al gekeken en hij bestaat niet meer. Jammer 9,-euro weggegooid had ik beter in het goede doel kunnen stoppen. Nee ik doe dit soort dingen nooit meer, gelukkig hebben er een hoop andere doosjes een betere ervaring met marktplaats.

Groetjes, Lidia

Back to Top
1gul View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer 1gul Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2011 om 22:54

ik heb haar gemaild,en heb ook al een reactie terug ontvagen:

Hallo Sengul,
wat vreemd, Nadat ik het geld ontvangen had heb ik hem meteen verstuurd.
Dat is al een maand geleden, het lijkt me sterk dat hij nog onder weg is.
Ik heb nog een kopie liggen. Als u wilt kan ik deze naar u toe sturen.
Maar dan moet u nogmaals uw adres even mailen.

Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chrisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Februari 2011 om 12:00

hopelijk komt het inderdaad nog goed!

nu weet ik natuurlijk niet wat er precies is misgegaan, en of het is verzonden... maar van mij is er heel veel kerstpost verloren geraakt. toen waren er net die stakingen gaande (ik ga altijd naar het nederlandse postkantoor hier) en mijn buitenlandse post is nooit aaangkomen, naar verschillende landen, raar, hé!

De binnenlands en belgië zijn allemaal ok voor zover ik weet, maar buitenlandse ging dus echt op meerder fronten mis... (amerika, sri lanka, duitsland en polen)Is ook nooit daar geraakt! Dus misschien is het verzonden, misschien ook niet?

Hopelijk dan nu een tweede keer wel goed!

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns