Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Patroon muisje

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Patroon muisje
    Posted: 08 Februari 2011 om 15:06
Ik had beloofd een patroon van het muisje te maken, maar aangezien ik op Etsy een soort gelijk patroon tegen kwam doe ik het niet.
Ik wil niet in herhaling vallen zoals onlangs het gedoe als laatst die me beschuldigde haar uiltje te hebben ontleed. (wat beslist niet zo was)
Zou ik nu een patroon van het muisje maken dan zou ik misschien hier weer mee te maken krijgen en daar heb ik echt geen zin in.
Ik heb het patroon gekocht om te kijken wat voor verschil er is en ik moet zeggen heel weinig, alleen het kopje van de muis heeft ze anders beschreven dan ik. Gelukkig maakte ik in het verleden al vaker muisjes oa deze en deze ook zonder patroon, maar toch heb ik er geen goed gevoel bij nu een patroon te maken.

Wat denken jullie?
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2011 om 15:08

Het is jammer dat mensen zo reageren als je zelf wat bedenkt en maakt

Als jij er geen goed gevoel bij hebt, moet je het niet doen hoor meis. Alle respect van mijn kant

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
miep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer miep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2011 om 15:31

Dit soort dingen gaan natuurlijk gebeuren. Op een gegeven moment heb je alle soorten en maten al gehad en zul je patronen ontwerpen, die veel lijken op bestaande patronen. Lijkt me dat dat niet te voorkomen is. Als je liever geen patroon plaatst, prima toch!

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2011 om 15:40
Geen goed gevoel??? Jeetje Claire niet om het een of ander. Jij maakt zoveel mooie dingen die je ook door andere weer gemaakt ziet worden. Zijn al die anderen dan "patronendieven"? Laat mensen zoals zij denken wat ze willen, delete ongelezen al hun nare berichten en volg gewoon wat je hart ingeeft.
Back to Top
tootjeko View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tootjeko Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2011 om 16:02
Jammer Claire, dat zulke figuren jou het plezier ontneemt om een patroontje te maken.
En net wat Miep zegt op een gegeven moment voorkom je niet dat dingen op elkaar lijken, maar om dan iemand van namaken en diefstal te beschuldigen vind ik erg kort door de bocht.
Hoop dat je het naast je neer kunt leggen en ons blij blijft maken met de mooie dingen die je maakt.
Groetjes Tootje

[IMG]http://i3.photobucket.com/albums/y58/tootjeko/Amigurumi/P28-03-09_1055-1.jpg">
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2011 om 16:57
Ik geniet iedere keer weer van de mooie dingen die je maakt, en ik vind het so wie so al knap als mensen zelf iets ontwerpen, dus wat mij betreft blijf je lekker doorgaan
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2011 om 17:19

Claire, gewoon doorgaan met zélf dingetjes ontwerpen en trek je niets aan van nare reacties...dan zou je niets meer zelf kunnen bednekn want alles is al een keer ontworpen denk ik maar elk ontwerp heeft zijn of haar eigen karakter, zo ook jouw karakteristieke creaties, suc6 en laat ons vooral blijven meegenieten!!!

Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Ineke P View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ineke P Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2011 om 19:13
Ik zou zeggen: volg je hart. Probeer je niets van anderen aan te trekken, al is dat moeilijk. Jij bent jij en dus uniek! En verder sluit ik me bij de vorige reacties aan!
Back to Top
Lieuwkje View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lieuwkje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2011 om 19:33

Ook ik sluit mij de anderen aan......van jouw creaties kunnen we met z"n allen...zo van genieten...

Liefs Klaske

Back to Top
muis28 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer muis28 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2011 om 21:18

jammer dat je door een slechte ervaring in het verleden niet meer je eigen patronen kunt uitschrijven.

Als figuurtjes vaak gemaakt worden, dan kan het niet anders dan dat ze soms op elkaar lijken. Hier is niet aan te ontkomen. Mensen moeten alleen respecteren dat ze door iedereen individueel ontworpen zijn en dus uniek.

Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte

Saskia
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.281 seconden.
Lang Yarns