Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

schattige huisdieren zelf haken

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: schattige huisdieren zelf haken
    Posted: 10 Februari 2011 om 19:35
Vanmiddag ook nog even bij de Witte Boekenhal bij ons geweest en zag daar het volgende boek liggen: Schattige huisdieren zelf haken van Brigitte Read, voor € 7,95. Ik heb hem netjes laten liggen, maar over 3 maanden ben ik jarig, dus hij komt op mijn verlanglijstje
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2011 om 19:38

O en dan maar hopen dat hij er nog ligt!

Mijn man heeft dan de volgende tactiek: ik moet het dan meenemen en aan hem geven. Dan krijg ik het geld terug en vervolgens doe ik heel verrast met mijn verjaardag......  

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2011 om 19:47
da's een goeie. Misschien wel een goed idee. Maar ik word 50 dus ik heb het vermoeden dat hij een ander kadootje in gedachten heeft. Maar misschien kan ik mijn dochter alvast inseinen dat zij hem koopt. Heeft ze er zelf ook nog lol van 

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2011 om 10:11
Jips, zo doen Ton en ik het ook altijd, dan heb je geen teleurstellingen.

Mocht er iemand naar de witte boekhandel gaan, zou die het voor mij willen kopen? Dan maak ik het bedrag en de porto zo snel mogelijk aan je over.

Wij hebben geen witte boekenhal meer, die is twee keer failliet gegaan. En ik ben dol op huisdieren.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2011 om 11:00
Whaha, hoe herkenbaar... Bij ons ligt er door het jaar heen een hele verzameling aan alvast gekochte verjaardagscadeautjes... Ik denk dan altijd maar: het is in de aanbieding    
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2011 om 17:23
Toen de kinderen klein waren, had ik altijd een voorraad kleine cadeautjes op een hoge kastplank klaarliggen. Want soms kwamen ze pas op de dag zelf met een uitnodiging op de proppen, die in hun jaszak gepropt zat. Het was ook wel handig als er weer eens een hechting gezet moest worden of een andere akelige mediche handeling verricht moest worden.

Ton heeft nu nog wel een stapel kleine stripboeken voor de weggeef klaarliggen.

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2011 om 13:12
Ik heb het boekje toch zelf kunnen kopen, wij hebben weer een voordeelboekwinkel.

wat rozengeur.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2011 om 20:57
Geweldig, wat fijn voor je Magtelt. Ik zie nu pas weer dat het topic rondgaat, anders had ik eerder gereageerd. Ik ben nog niet weer in de stad geweest, maar ik heb het wel aan mijn dochter doorgegeven voor mijn verjaardag

Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2011 om 00:12
Dat boekje lag ook hier in de boeken voordeel heb hem meteen meegenomen en nog een haak boek laatst heb ik 100 bloemen ook zien liggen en dacht kan de volgende keer wel niet dus alles weg dat gebeurd mij niet meer.

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2011 om 11:02
Ja, het beste is om in geval van twijfel te kopen, je kunt het altijd op Marktplaats zetten, als het niet bevalt.

wat rozengeur.
Back to Top
xAnnemiekx View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer xAnnemiekx Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Maart 2011 om 15:51
Ik heb het boekje vandaag ook gekocht :) Maar omdat ik met twee kindjes en een kinderwagen in een veel te kleine winkel stond heb ik het nog niet kunnen inkijken. En idd, bevalt het niet dan maar op MP
http://www.flickr.com/photos/xannemiekx/

http://www.ravelry.com/projects/xannemiekx
Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Maart 2011 om 17:04
er staat een dotje van een walvisje in zag ik toen ik er
even gauw inkeek.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns