boekensite |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Nellie ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 04 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 483 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 12 December 2010 om 13:20 |
Van iemand kreeg ik de volgende link door boeken, boeken en nog eens boeken, wel allemaal in het engels, en heel veel over breien, en goedkoop, en geen verzendkosten, ga zelf maar eens kijken, typ gewoon knitting in het zoekscherm en je kijkt je ogen uit! met haken zal dat ook wel het geval zijn. Ik word er gewoon erg hebberig van :) Nellie |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23695 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En kijk ook eens bij Van de Moosdijk Boekhandel.
En bij De rode kater. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
nellie da's ook toevallig ikheb er 2 boeken besteld en inmiddels 1 binnen GEEN VERZENDKOSTEN en een stuk goedkoper |
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
Nellie ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 04 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 483 |
ik moet nog even een "selectie"maken, ik zie te veel boeken die ik wil hebben :) Nellie |
|
![]() |
|
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
ik heb gekocht:
en |
|
Chris
|
![]() |
|
hoe lang duurt het ongeveer eer zo'n boek binnen is?
|
|
![]() |
|
ach nellie sorry voor de latere reactie pc is stuk
het duurde ongeveer 2 weken en ze werden apart verstuurd zat ook met stakende TNT het zou tussen 5 en 8 werkdagen moeten zijn indien op voorraad succes |
|
Chris
|
![]() |
|
Jips ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Oooooooooooooooohhhhhhhhhhwwwwwwwwwww Kwijl..................................... |
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
![]() |
|
Inmiddels heb ik mijn bestelde boeken binnen, duurde inderdaad zo'n 2 weken, nu heb ik eindelijk het Stitch 'n Bitch breiboek, en ook een klein handig boekje, The Kniting Answerbook, met veel handige tips, en nog het boekje the tales of beedle the bard ( van Harry Potter)
|
|
![]() |
|
en de andere 2 stitch n bitch boeken heb ik nu ook: stitch n bitch nation en stitch n bitch superstar knitting |
|
![]() |
|
marlene ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 17 September 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1512 |
even gauw op die boeksite gekeken, maar deze niet kopen: Knitted Pirates, Princesses, Witches... Knit a Fantasy StoryNordic Felted KnitsMini Knits
enz, (deze wist ik uit mijn hoofd
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23695 |
Als je het over de hele wereld bekijkt, zijn er veel meer Engelssprekende mensen dan Nederlandssprekende.
Daarom zijn er op elk hobby- en vakgebied meer Engelse boeken. De eerste twee van Stitch 'n bitch en de Happy hooker zijn wel vertaald, de andere niet. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
gisteren het haakboek van stitch n bitch besteld, kan niet wachten tot ik het binnen heb! heb nu de nederlandse versie uit de bieb, maar dat moet toch weer een keer terug, kost me nog geen 10 euro! koopie toch!
|
|
![]() |
|
IngeDeV ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2507 |
ja denk ik ook wel
vind die boeken wel nuttig IngeDeV |
|
IngeDeV
http://ingedev.blogspot.com http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |