Katten Liefhebbers |
Reageer
|
| Autheur | |
Lidia2
Hobbyguru
Lid sinds: 17 Augustus 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2743 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: Katten LiefhebbersPosted: 14 Februari 2011 om 03:49 |
|
Voor de katten liefhebbers onders ons. http://video.nl.msn.com/watch/video/cat-refuses-to-move/1jha 60xvx Groetjes, Lidia |
|
![]() |
|
elizabethh
Hobbywonder
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 14 Februari 2011 om 07:26 |
|
Niet te geloven hoe rustig de poes blijft liggen! Vast al een wat ouder beestje... Tja, ze zitten er graag bij, hier ook, liefst met hun lijf precies op je werk! Groet, Elizabeth |
|
![]() |
|
rittepetit
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 14 Februari 2011 om 08:56 |
|
Van een koppige kat gesproken, t'is van....ik lig en ik blijf liggen de mijne had dat ook soms |
|
![]() |
|
Loepke
Hobbyguru
Lid sinds: 09 Augustus 2010 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1747 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 14 Februari 2011 om 09:29 |
|
Geweldig!!
|
|
![]() |
|
pralientje
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 14 Februari 2011 om 09:49 |
|
Een mooiekat en ze heeft gelijk ze ligt goed
|
|
![]() |
|
Lmarina
Duizendpoot
Lid sinds: 25 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 243 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 14 Februari 2011 om 10:52 |
|
Ongelooflijk!! Ik heb 2 jonge katten dus ik moet m'n bol wol altijd goed op schoot houden, want anders gaat die de hele kamer rond.
|
|
|
Groetjes Lmarina
|
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23746 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 14 Februari 2011 om 12:39 |
|
Het is een Britse Korthaar, die zijn heel lief en geduldig maar ook heel eigenwijs. Ik moest mijn doorloperpuzzels soms ook om een kattengat heenschrijven, of hij kreeg inkt op zijn pels als ik een brief schreef. Maar geen millimeter wijken, nee hoor. Hij lag middenin mijn wollenmandje en voelde de draad schuren, terwijl ik er telkens aan trok, maar bleef gewoon liggen. Altijd op de krant liggen, precies op het interessante artikel. En ook altijd net traag voor je voeten lopen als je met een blad vol kopjes naar de keuken wilt.
|
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Tineke01
Hobbyguru
Lid sinds: 27 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1360 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 14 Februari 2011 om 21:37 |
|
Leuk filmpje! Dit komt heel bekend voor. Men zegt toch altijd dat een kat ook een eigen willetje heeft? Nou deze heeft dat zeker. Onze poes is net zo. Springt altijd op schoot wanneer ik net wilde gaan breien. Springt bovenop de krant als die op de tafel ligt om gelezen te worden. Komt er gezellig bij liggen als ik achter de computer zit en gaat dan strak tegen mijn hand liggen waarmee ik de muis bedien. Dat gaat dan weer niet want poes ligt ook half over het snoer ervan. Fijne kat hoor, maar zij is het liefst als ze rustig ligt te slapen in het mandje. Poes tevreden en wij tevreden. Groet, Tineke01
|
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23746 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 14 Februari 2011 om 22:44 |
|
Ik heb er nu één die feilloos de Ins knop weet te vinden. Dan verdwijnen er letters en hoe meer je erbij tikt, hoe meer er verdwijnen. Dan moet je echt weten waar op het toetsenbord meneertje gelopen heeft.
|
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
smimske
Hobbyguru
Lid sinds: 20 Augustus 2010 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1204 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 15 Februari 2011 om 09:04 |
|
AAh, heb ook zo'n britse korthaar gehad en herkende die blik helemaal!! Die van ons zou hetzelfde gekeken en gedaan hebben om op een gegeven moment op te staan en weg te lopen met een blik van...tsss,waar heb jij last van! Onze kat is spoorloos verdwenen en telkens als ik een foto van dat beest zie of nou zo'n filmpje is het gemis weer even heel groot!!
|
|
|
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |