Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wol-korting bij Wibra!

 Reageer Reageer Pagina  123 4>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Wol-korting bij Wibra!
    Posted: 10 Februari 2011 om 16:30

Per maandag 14 februari: 25% korting op de wol bij Wibra.

De exacte details weet ik verder niet, of het bijv. ook op de katoen is, ik hoorde het vanmiddag van een moeder op het plein. Ze was vanmiddag bij de Wibra en had alvast de folder voor volgende week meegenomen  

Ik kreeg gisterenavond de folder en daar staat achterop een rood vlak met daarin de tekst: 25% korting op alle breigaren.

Verder helaas geen details!

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
amandel View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 25 September 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5940
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer amandel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2011 om 18:41
Ik ben benieuwd, de nieuwe folder is ook nog niet online, gelukkig maar dan hoeven en kunnen we ons  zelf ook nog niet lekker  maken blijft het nog even een verrassing, groetjes irene.
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
Back to Top
elizabethh View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 03 Januari 2011
Status: Offline
Points: 588
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer elizabethh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2011 om 18:51

Dankjewel voor de tip Jips..., maandag sta ik bij de Wibra..!

Groetjes, Elizabeth

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2011 om 19:35
Ik twijfel iedere keer of ik die leuke gemeleerde Bianca mee zal nemen, nou die gaat dus maandag mooi mee naar huis met korting!
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Marlan View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 20 November 2010
Status: Offline
Points: 391
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marlan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2011 om 21:20
O Ik heb vanmiddag die leuke gemêleerde Bianca mee genomen
We zijn met 2 volle tassen er weggegaan Krijg mijn dochter vast niet zo gek om maandag weer te gaan

Maar in de folder die ik heb mee gekregen staat de wol niet vermeld
groetjes Marlan
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2011 om 21:36
Ik ben vanochtend ook bij de Wibra geweest,was al 2 maanden niet geweest,dus heb een hele tas vol gekocht.Maar ik ben volgende week niet in Nederland,dus hoef geen spijt te hebben.
Back to Top
mafke View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 03 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 694
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mafke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2011 om 21:52
oeps, dat wordt moeilijk! Wilde namelijk morgen kijken of de laatste
kleurtjes die ik nodig heb voor mijn granny stripe binnen zijn. Ben bang als
ik dan wacht tot maandag dat ze weg zijn.
Tja, nu twijfel ik want 25% is wel weer erg veel....
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2011 om 08:14

A.s. zaterdag staat de folder online. Ik heb het zelf ook niet gezien, een moeder op het schoolplein attendeerde me erop. Ik weet dus ook geen details, of de wol en de katoen korting hebben.

Marlan: Ik weet niet of jij de folder van deze week hebt gekregen of al de nieuwe voor volgende week. Dit was de folder die maandag 14 februari in gaat.

We moeten het nog even afwachten!

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2011 om 09:02
Aah, toch wel balen dat ik gisteren net weer 3 leuke bollen wol heb meegenomen. Weet dus wel wat ik maandag ga doen... Ik breng de bollen (die ik nog niet heb gebruikt) morgen even terug. Ga ik maandag gelijk groot inslaan. Dan heb ik ook weer alles uit hetzelfde verfbad.

Wel toevallig, ik zei gisteren nog tegen m'n moeder: zul je zien dat het volgende week met korting is... Nu snap ik wel waarom er gisteren dozen vol met wol stonden die nog moesten worden uitgepakt...:D
Back to Top
Nellie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 04 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 483
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nellie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2011 om 12:06
bedankt voor de tip, ik heb neit echt wat nodig, maar even kijken kan nooit kwaad, en zo duur is dat breigaren bij de WIBRA nou ook weer niet.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2011 om 09:22

Ik kreeg gisterenavond de folder en daar staat achterop een rood vlak met daarin de tekst: 25% korting op alle breigaren.

Verder helaas geen details!

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2011 om 11:30
O, zag dit topic te laat, hihi, heb net vanmorgen vijf bollen gekocht voor de XL-plaid die ik aan het haken ben. Nou ja, Saskia is normaal ook maar 1 euro per bol, dus dat is nog wel te doen. 
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2011 om 09:37
Ik ben zaterdag even naar de Wibra geweest om nog wat nieuwe bollen om te ruilen. Wil liever een hele voorraad van het zelfde verfbad hebben.

Gelijk even aan het winkelmeisje gevraagd: ALLES is met 25% korting.
Dus Saskia, Nova, Ella, Bianca en Elvira (en nu vergeet ik er vast nog wel wat)...
Back to Top
Marlan View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 20 November 2010
Status: Offline
Points: 391
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marlan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2011 om 11:00
Als we nu eens afspreken dat als er meer mensen in de wibra staan we het woord Hobbydoos laten vallen Kijken wie er reageert en dus bij de zelfde winkel aan het shoppen is 
groetjes Marlan
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2011 om 11:26

Originally posted by Marlan Marlan wrote:

Als we nu eens afspreken dat als er meer mensen in de wibra staan we het woord Hobbydoos laten vallen Kijken wie er reageert en dus bij de zelfde winkel aan het shoppen is 

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23646
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2011 om 12:33
Ze zijn meestal wel coulant bij de Wibra. Als je een week vóór de aanbieding wol hebt gekocht, mag je die eerst inleveren, geld terug en dan weer kopen voor de actie prijs.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2011 om 12:59
Spannend. Over 2 minuutjes gaat de Wibra open. Kan d'r zelf niet achteraan, want heb college, maar m'n moeder gaat er zo voor mij heen. Met een hele boodschappenlijst
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2011 om 13:05
Ik sta in de startblokken, ff kinderen naar school brengen en dan gelijk door!
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Nellie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 04 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 483
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nellie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2011 om 14:47

Vandaag geen tijd, maar ga morgen wel even kijken, ze zullen  er vast wel rekening mee houden als er een aanbieidng is en extra inslaan..

 

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2011 om 15:04

Hier stond de wol-kast helemaal vol en zelfs grote plastic balen met wol er nog voor

Ik heb gekocht: 8 bollen PAARS voor de Hobbydoos Knit A Long omslagdoek en 6 bollen van de nieuwe LILA voor de Hobbydoos Crochet A Long, gehaakte omslagdoek nummer 3.

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 4>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns