breien zonder naalden deel 1 |
Reageer ![]() |
Autheur | |
mafke ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 03 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 694 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 01 Februari 2011 om 22:21 |
Hallo, ik had deze al geplaatst onder het kopje gezocht, maar misschien
hoort het toch meer hier thuis. Ik ben op zoek naar deel 1 van het boekje: breien zonder naalden, uitgebracht in 2006. Het gaat over het werken met de knifty knitter. Wie is er in het bezit van dit boekje en wil het aan mij vekopen? groeten, mafke |
|
![]() |
|
boxer ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 15 November 2010 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hallo
ik ben op zoek naar het boekje breien zonder naalden gr els |
|
![]() |
|
Nellie ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 04 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 483 |
je kan het ook aanvragen bij je bibliotheek, als ze het zelf niet hebben, |
|
![]() |
|
chrisje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 April 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5572 |
ik zag dat toevallig liggen bij "Poppen" in bergen op zoom deze week, de titel is blijven hangen... Maar is waarschijnlijk een beetje uit de buurt...
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23695 |
Is dat een winkel? Misschien heeft die ook een website.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
mafke ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 03 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 694 |
als ik google op poppen, en bergen op zoom dan kan ik helaas niks vinden.
Jammer, maar bedankt voor de tip. |
|
![]() |
|
Frea H. ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Hoi Mafke, Ik heb ook even gegoogled voor je.Heb handwerkwinkel Bergen op Zoom in getikt en dan kom je op Lia van Poppelen in Bergen op Zoom. www.liavanpoppelen.nl Misschien even bellen. Succes.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
dank je, ga ik zeker doen!
|
|
![]() |
|
Nellie ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 04 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 483 |
heeft bol.com het niet?
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23695 |
Op marktplaats staat het boekje Breien zonder naalden van José Kaats, helaas zonder foto. Je kunt de verkoper emailen of het om het eerste gaat.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
@magtelt, ik ga meteen mailen,bedankt voor de tip!
|
|
![]() |
|
@magtelt, helaas het was deel 2!
|
|
![]() |
|
Hè jammer, blij gemaakt met een dooie mus. Volgende keer beter.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Volgens mij staat nu boekje nr. 1 op marktplaats onder "breien zonder naalden".
Oh nee, sorry het is weer nr. 2, waarom hebben ze het geen andere titel gegeven, je blijft er in trappen. |
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |