popje 35 cm |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
diny183 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 02 Februari 2011 om 22:38 |
vandaag kreeg ik van de bijna driejarige kleinzoon van mijn
zus een pop aangereikt. "pop elemaal nie kleren aan, ante inie kanne maken?" Ja wat moet je dan ? mijn vraag is dus: heeft iemand Nederlandse breipatroontjes voor een popje van 35 cm ?. |
|
![]() |
|
![]() |
|
Jips ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Op de site van Wollyonline staan patroontjes. DIT is voor een pop van 32 cm, maar daar kun je wel wat mee. Het zijn gelijk 6 complete setjes! Je klikt op de rose knop De patronen en dan op Gratis poppenkleertjes breipatronen beschrijving Dan krijg je een pdf bestand en dat kun je printen of opslaan. De kleertjes voor de BabyBorn (43cm) zijn veel te groot!
|
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
![]() |
|
Naemi ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Mei 2009 Status: Offline Points: 1363 |
Ik stuur je even iets door Diny.
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Ik heb net een paar boekjes klaarliggen voor een babypop van 40 cm. Ik zal eens kijken of er ook 35 cm poppen bijzitten. Is het een baby of een "kindpop"?
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
diny183 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
het is een babypop.
jips bedankt voor de tip, de site is echt leuk. |
|
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
OK ik ga zoeken.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Gelukt, kleertjes voor een 35 cm babypop uit de 3 suissesboekjes zijn onderweg. Ik heb niet opgelet op jongens of meisjesbaby. Volgens mij bestond dat verschil nog niet in de tijd van die boekjes. Hoewel ik voor de Nenucopop van 40 cm één jurkje had gevonden. Die zit in de 40 cm babypoppenmap.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Bedankt Magtelt.
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Graag gedaan.
Er zitten van die schoentjes bij, die Jips Handwerkmaf beschrijft bij haar Baby born poppen. Die kun je heel leuk oppimpen, terwijl het een simpel patroontje is, gewoon een recht lapje. |
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
malofa ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2010 Locatie: Thailand Status: Offline Points: 394 |
Ik ben op zoek naar haakpatronen voor de babyborn tweeling (32 cm) zou iemand mij daarmee kunnen helpen?
Hoe kan ij evt. patronen van baby born (43cm ) aanpassen? groetjes Wenke |
|
![]() |
|
Ik heb je patronen gestuurd voor popjes rond de 32 cm, ik kan niet splitsen in haak- of brei. Misschien vind je de breipatronen zo leuk, dat je dat ook gaat proberen.
Baby Born patronen van 43 cm kun je met dunnere naald haken. Als je de pop erbij hebt, zie je snel genoeg hoe breed en lang iets moet zijn. |
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
malofa ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2010 Locatie: Thailand Status: Offline Points: 394 |
Magtelt,
Ik heb helaas nog niets ontvangen, maar mijn internetverbinding is ook niet altijd goed. Zou je mij misschien nog een keertje willen sturen? Alvast heel erg bedankt. Enneh, wie weet ga ik nog een keertje leren breien, ik zie hier zoveel leuke patroontjes voorbijkomen. Ik vindt het alleen een stuk moeilijker dan haken ![]() groetjes Wenke |
|
Sawadee ka (zoals ze hier zeggen)
|
|
![]() |
|
Ik ga het nu meteen nog eens proberen. Mijn mail heeft het de hele middag niet gedaan, zenden lukte wel, beweerde het ding, maar ontvangen van post ho maar.
Mocht het dan weer niet gelukt zijn, vraag het dan aan één van bovenstaanden, die de patronen ook hebben ontvangen. |
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Ik heb net even gekeken en de liegende laptop zegt dat ie ze om 9.45 gestuurd heeft. En nu beweert hij ook weer dat ze verstuurd zijn.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Magtelt, voor de zekerheid zal ik de patronen ook
versturen. Liegende laptop, mens ik lig dubbel hier. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Ik hoop dat ze nu de patronen heeft, mijn server kan de provider niet vinden of omgekeerd. Driehoog het raam uit met dat ding.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
dames heel erg bedankt voor de patroontjes, Ik weet niet of jij een liegende laptop hebt, het kan ook zijn dat die van mij nog niet zo goed thais kan
![]() Ik heb die van jou magteld om 7 uur s' avonds nl tijd ontvangen (hier dus 1 uur in de nacht.) Ik ben al aan het eerste begonnen Groetjes Wenke |
|
|
|
![]() |
|
Mijn mail doet nu alweer eigenaardig, hij beweert wel te kunnen zenden maar niet te ontvangen. Het is vast een truukje om mij een dure virusscanner aan te smeren.
Lekkere oubollige patroontjes, hè? Ik heb ook boekjes met menselijke modellen uit de jaren 60/70, dan lach je je suf om de kapsels, make up en poses. |
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
oubollig, maar met hippe kleuren nog zeer leuk voor mijn poppenmoedertje (en de kleinste binnenkort ook heb ik t idee)
groetjes Wenke |
|
|
|
![]() |
|
Overigens ken ik geen Baby Born tweeling, maar het formaat is Annabel, hè? Die heb ik. Maar ze zit nog in verpakking.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |