Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Gekleurde haaknaalden?

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Gamble82 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gamble82 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Gekleurde haaknaalden?
    Posted: 21 Februari 2011 om 20:42
Mijn mams is bijna jarig en ze zou heel graag gekleurde aluminium haaknaalden hebben. Iemand enig idee waar ik die zou kunnen krijgen, het liefst een set in 1 keer. Ebay heb ik al gekeken, maar heb geen paypal of creditcard en wil dit liever ook niet aanschaffen. Een mooie opbergrol ga ik morgen aan beginnen, eerst nieuwe wolletjes halen...

Liefs
Back to Top
muis28 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer muis28 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2011 om 20:49

ik heb van die sets laatst gezien op internet, maar ik weet niet meer waar.

Als ik ze vind meld ik het.

Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte

Saskia
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2011 om 22:20
Paypal schaf je niet aan. Het is een makkelijke manier van betalen zonder risico voor jou als betaler. Ik was er ook eerst huiverig voor maar het is echt ideaal voor bestellen via internet.
Over de haaknaalden... Geen idee waar je dit zo aanschaft maar er is vast wel iemand van het forum die je kan helpen toch
Back to Top
Gamble82 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gamble82 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2011 om 22:31
Ik ga morgen toch eens kijken voor paypal dan.
Heb op een site wel iemand gevonden die er aan kan komen, hopelijk krijgt deze persoon ze deze week weer binnen en heb ik mijn setje voor 15 euro, zit nu te twijfelen of ik er toch zelf ook niet een setje bij haal 
Weet niet of ik de link mag plaatsen voor de liefhebber?
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2011 om 23:41
Je mag mij zeker even een PM zenden 
Back to Top
Gamble82 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gamble82 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2011 om 08:25
Pm is naar je toe Prideke ;)
Back to Top
mayolijn View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mayolijn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2011 om 08:38

Op marktplaats staat regelmatig een advertentie van de naalden. Ik heb ze ook via mp en ze haken prima, oh ze staan er nu ook op hier de link.

http://link.marktplaats.nl/420012560

Succes.

Groeten Mayolijn

*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
Back to Top
Gamble82 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gamble82 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2011 om 08:59
Oeh meteen even gemaild, dankje Mayolijn, hoop dat ik nu alles voor het weekend binnen heb, zodat alles mooi op tijd af is
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2011 om 09:42

Ik kijk altijd eerst op marktplaats of op het internet binnen nederland en dan ga ik op Ebay zoeken. Meestal is het daar 1/3 van de prijs wat ze hier vragen. Niet zo gek, omdat die sets van 12 aluminium gekleurde haaknaalden daar ook vandaan komen

Ik koop altijd veel via Ebay, scheelt een hoop geld. Het laatste wat ik besteld heb is:

-Set 18 bamboe rondbreinaalden van 100cm

-Set van 12 gekleurde aluminium haaknaalden

-Set van 4 ergonomische haaknaalden

Ik heb ook geen creditcard. Ik heb mijn bankrekening aan PayPal gelinkt en dan kun je gewoon geld storten van je bank naar je PayPal. Met PayPal ben je beschermt als koper en als je je spullen niet krijgt (wat mij nog nooit gebeurd is) krijg je of je geld terug, of je bestelling opnieuw toegestuurd.

Dus jullie hoeven echt niet huiverig te zijn voor PayPal

Het was absoluut niet duur!

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2011 om 14:29

J I P S, ik zou zeggen: spring er in en open je tokootje!!!!!

en allemaal de GrieperigeGroeten vanachter mn bedlaptopke, heb gisteren ff de medicijnman bezocht want 9dgn in bed en nóg geen verbetering, grrr......longen gelukkig schoon maar de bij-andere holtes w.s. ontstoken dus aan de antibio..tlijkt iets beter te worden, mag ook wel na 10 dagen bed''rust''...met dank aan het HDF dat me helpt deze tijd door te komen, kheb van alle topics genoten en nóg steeds!!

Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2011 om 14:41
O meid wat erg! Ik hoop dat je nu snel opknapt hoor.....
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2011 om 15:58
Beterschap Marlene.
Back to Top
Gamble82 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gamble82 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2011 om 16:53
Dutchy heel erg veel beterschap meis!!!

Jips, dutchy heeft wel een punt, zou een leuke handel kunnen zijn.

Paypal kom ik niet uit.... straks hubby maar eens even vragen. Schijnt op onze rek een code te komen, maar die verschijnt niet :( Volgens mij doe ik gewoon weer eens iets goed fout...

Hopelijk krijg ik snel antw. op mijn mail naar die advertentie op mp.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2011 om 21:55
He Marlene, wat vervelend nu. Ik hoop voor je dat de antibiotica snel aanslaan. In ieder geval van harte beterschap gewenst
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2011 om 22:09
He Marlene,

Wat vervelend zeg Goed uitrusten en opknappen
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2011 om 13:23
Oeh, hebben ze de clover op ebay ook goedkoper? Want bij Hobbydoos zijn ze 3.90 euro.. En dat tikt best aan... Ga zo gelijk eens kijken...
Back to Top
mayolijn View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mayolijn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2011 om 13:40

ik kon ze daar niet echt goedkoper vinden. Denk dat die naalden een vaste prijs hebben. Maar ze haken wel super.

*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.467 seconden.
Lang Yarns