Kantsteek |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Meike12345 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 04 Oktober 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 23 Februari 2011 om 08:24 |
Hoi Dames, Ik ben een sjaal aan het breien, 1 recht, 1 averecht, naald 2 brei ik op dezelfde manier en dan krijg je dus een V vorm steek. Nu is de sjaal aan een zijde mooi recht afgewerkt en aan de andere zijde is het een rommeltje en steken de steken/lusjes uit. Heeft iemand hier een goed tip voor, hoe ik bijvoorbeeld een kantsteek hier moet toepassen. Groetjes, Meike |
|
![]() |
|
pralientje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik brei nooit de eerste steek ik neem die gewoon op de naald de laatste steek brei ik wel ,en in de volgende naald pas je het zelfde toe
|
|
![]() |
|
Keetje ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 08 December 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 76 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik brei altijd de laatste steek recht achterin gestoken. Van de volgende naald haal ik de eerste steek averechts af, trek dan de draad strak naar achteren en brei de 2e steek rechts. Altijd aan beide kanten een mooie rand. Brei maar eens een proeflapje van een paar steken, dan zie je het al heel snel. vrgrKeetje |
|
elke dag een draadje is een hemdsmouw in een jaar
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |