Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Andrea Kreativ nr 0525 Speciaal

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Crea-Linda View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crea-Linda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Andrea Kreativ nr 0525 Speciaal
    Posted: 27 Februari 2011 om 10:53

Ik ben specifiek opzoek naar dit blad en nr. Omdat daar dingetjes instaan die ik graag wil hebben voor m'n dochtertje voor carnaval.

Mijn moeder heeft al aangeboden om t te gaan maken, omdat wij hier op de markt geen stoffenkraam hebben staan. EN zij heeft t zo in elkaar gezet :D

Wie o wie kan me helpen aan dat blad? Per mail toegestuurd dan?

Ik heb al rondgevraagd, maar in de eerste instantie kreeg ik door dat t uit de knippie moest zijn. Maar nu blijkt t andrea kreativ te zijn. Maar kan ook ditblad niet meer na bestellen bij de boekhandel. Vandaar mijn vraag.

Alvast dank je wel en lieve groetjes Linda

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2011 om 13:16
Als het gaat om bepaalde verkleedkleren, dan zitten ze misschien in de mails die ik je gestuurd heb. Heb je daar al in gekeken?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Crea-Linda View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crea-Linda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2011 om 13:27

Idd daar zitten er 2 bij. Zijn dat de hele patronen voor t konijntje en kerstman? Als t mogelijk is, zou ik graag t hele boekje compleet maken, zodat ik t in een map doe, bij de andere andrea kreativ bladen (die heb ik in hoesjes in de map zitten)

Maar alvast dank je wel voor je hulp van de 2 patronen

LIeve groetjes Linda

Back to Top
lucske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lucske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2011 om 16:44

Je hebt mail.

groetjes, Luc

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.265 seconden.
Lang Yarns