Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

hoe ist met Dollydotteke

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: hoe ist met Dollydotteke
    Posted: 27 Februari 2011 om 15:13
ik zie dat je wel het forum hebt bezocht maar is alles goed met je, naar omstandigheden????
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Gamble82 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gamble82 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2011 om 08:22
Ook ik ben wel even benieuwd hoe het met je is meis? Laat je even wat weten?

Liefs
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2011 om 09:25
Ja hoe is het nu met jou en je trouw schiet die al een beetje op
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2011 om 11:56
Ik zie haar alleen voorbij komen op Facebook 
Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2011 om 14:11

Kom,Dotteke...laat ff wat van je horen!! Anders gaan we ons nog echt zorgen maken!!

Dikke knuffel voor jou!!!

Back to Top
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dollydotteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2011 om 01:52

hoi hoi mensen ,

mijn grote excuses dat ik even niets meer heb laten horen , het gaat goed en niet goed ... ik vermoed nog een tweetal weken en dan word eindelijk men oudste opgenomen in de kinderpsychiatrie waar ik het dus enorm moeilijk mee heb maar wel besef dat dit ons allen zal helpen en dan het goede nieuws:

onze trouw is verzet naar de datum 9 april 2011 , dus is echt niet ver meer

ook een beetje de reden van mijn afwezigheid nu ; waar ik me enorm voor schaam na alle hulp van jullie , maar het is geregel hier , geregel daar , bezoekje hier , bezoekje daar pffff soms om gek van te worden hihihihiihi

maar dames , zoals jullie al opmerkten , ik kwam af en toe eens peipen om te kijken hoe het hier was maar kwas telkens te vermoeid om te antwoorden

foei dollydotteke!!!

dikke knufff van mij aan iedereen !!!!

Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2011 om 07:24

Wel Tamara,

wij zijn blij wat van je te horen, het zal veel helpen nu je zoon professionele hulp krijgt, NIET dat jouw hulp en aanpak verkeerd was VERRE VAN, maar hij zal het van anderen misschien beter accepteren

en ja een trouw, dat brengt veel geloop, mee, in alle geval geniet een beetje van de voorbereidingen voor de trouw en op naar  9 april

Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2011 om 07:38
ik hoop dat de opname een rust voor jullie zal mee brengen.
heel veel succes met alle voorbereidingen en probeer er wel
van te genieten want april is het zo.
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2011 om 09:32

Blij dat ik iets hoor van jou,en verheug je maar heel erg naar jullie trouw.Je zoon zal wel goed terecht komen hoor daar zal hij veel hulp krijgen

Back to Top
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dollydotteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2011 om 13:06

ja de opname voor hem zal duidelijkheid brengen naar de toekomst toe , kan hij wel zelfstandig zijn , zal hij kunnen functoneren later en zo meer van die vragen die opgelost zullen worden ...na de opname zouden we te horen krijgen waar hij het beste terecht kan : thuis , pleeggezin , mpi , ... we zullen wel zien hoe het verder afloopt , ik ben al blij dat hij nu ergens terecht kan waar hij geholpen kan worden want bij ons thuis word het telkens maar slechter en slechter en dat is voor niemand leuk he

tja wat de trouw betreft , ik probeer ervan te genieten en zal zeker een foto tonen van ons als het achter de rug is

knufffffffff

Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2011 om 14:54

Hey Dollydotteke, geen excuses hoor, helemaal niet nodig...we snappen best dat je er ff doorheen zat en niet aan antwoorden toe kwam, geeft nix maar we maakten ons zorgen om je...heel veel sterkte met alles, met de leuke maar ook de minder leuke dingen in je leven!!!

Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2011 om 18:33
Wordt er eindelijk eens heel goed gekeken naar de mogelijkheden.
En zoals je zelf al zegt: Probeer te genieten van
de leuke dingen!!!
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2011 om 18:46
Goed om weer iets van je te horen. Ik hoop dat alles snel voor elkaar komt, zowel met je zoon als met je huwelijk
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2011 om 20:19

Wat goed dat er nu actie wordt ondernomen voor je oudste zoon.

En voor jezelf,probeer te genieten van je trouwdag en alle voorbereidingen.Op 9 april hebben een hoop hobbydoosjes een meeting bij Corrie en we zullen aan je denken.

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns