Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

tas voeren

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: tas voeren
    Posted: 02 Maart 2011 om 22:31
Ik wil eigenlijk voering in mijn tas gaan maken, maar....
ik heb het nog nooit gedaan. Waar moet ik beginnen en waar
moet ik op letten? wie helpt mij op weg?
Ik heb met zoeken geprobeerd er iets over te vinden, maar
ik heb nog niet gevonden wat ik zocht
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2011 om 12:44
Ik zou proberen om de tas op een groot stuk papier te leggen en dan de omtrek aftekenen. Het papier uitknippen en dan passen, aanpassen, passen, aanpassen. Dan kom je er vast wel uit!
Back to Top
mayolijn View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mayolijn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2011 om 12:54

ik zou idd ook de tas binnenstebuiten leggen. De binnenvorm overnemen en deze dubbel op stof leggen. Eventueel een zakje met rits er in doen voor telefoon oid. En hem dan aan de bovennaad proberen vast te zetten. Niet dat ik het ooit gedaan heb hoor maar zo zou ik het proberen.

*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
Back to Top
Catherine13 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Catherine13 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2011 om 18:10

Ik ben niet echt van het naaien met een naaimachine, dus heb ik een kant-en-klaar linnen tasje als voering gebruikt. Eerst de handvaten er af geknipt en het tasje aan de gehaakte tas met de hand genaaid.
Groetjes, Catherine.
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2011 om 19:52
dankjewel dames.
Ik ga er even mee stoeien.
Back to Top
elizabethh View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer elizabethh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2011 om 21:01

Misschien heb je hier iets aan? http://www.keepandshare.com/doc/1801574/werkbeschrijving-the -tatanne-bag-pdf-march-13-2010-5-30-pm-220k?da=y   Het is wel heel uitgebreid, maar kijk gewoon wat je kunt gebruiken. Succes ermee!

Groetjes, Elizabeth

Back to Top
momopoyolo View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer momopoyolo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2011 om 23:03

Hier is wel een filmpje over:

http://www.youtube.com/watch?v=6c_icBFjgVQ

Zelf vind ik deze tutorial wel duidelijk, met foto's

http://laughingpurplegoldfish.blogspot.com/search/label/lini ng

Groetjes van Ric,

http://riccreaties.wordpress.com/
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2011 om 13:21
handig! dankjewel!
Back to Top
marjolein999 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein999 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2011 om 19:59

Marjolein, kijk hier eens.

Eloleo heeft heeel veel linkjes naar patronen en uitleg over het maken van tassen op haar blog staan. Daar heb ik al wat aan gehad. En het is iniedergeval al leuk om ideeën op te doen en je te verwonderen over de prachtstukken die ertussen zitten.

Ik kan je uit ervaring zeggen dat het reuze meevalt als je bent begonnen. Veel plezier!

Hartelijke groet, Marjolein
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.266 seconden.
Lang Yarns