Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

nieuw haakboekje en balen

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
willie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer willie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: nieuw haakboekje en balen
    Posted: 09 Maart 2011 om 14:13

Ik heb het nieuwe haakboekje zoetigheid haken gekocht.Gelijk begonnen natuurlijk.

Jammer dat de beschrijvingen onzorgvuldig zijn.Patronen kloppen niet helemaal,tenminste in mijn beleving.....

Bij 1 patroon bijv.staat dat je markeerdraadjes bij bepaalde toeren moet gebruiken en dan doe je dat en dan wordt er niks meer vermeld,nou dat vind ik echt balen wat moet je hier nou mee?

Wie heeft het boekje ook gekocht en is het met me eens??Misschien is er iemand die het wel duidelijk vind maar ik niet dus.

groetjes, Wilma

wil
Back to Top
xAnnemiekx View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer xAnnemiekx Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2011 om 14:29

Op een ander haakforum is een topic over de foutjes die tot nu toe gevonden zijn. Ook is de maakster uitgenodigd om uitleg te geven over de patronen. Als je wilt wil ik je de link wel sturen van het andere forum.

http://www.flickr.com/photos/xannemiekx/

http://www.ravelry.com/projects/xannemiekx
Back to Top
willie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer willie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2011 om 14:34

Heeeeeeeel graag Annemieke.

groetjes en bedankt, Wilma

wil
Back to Top
vlijtig liesje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vlijtig liesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2011 om 15:04

Ik heb het boekje ook gekocht Maar ben er nog niet in begonnen Heb het pas van gisteren

Dat valt dan weer maar tegen

Wat vervelen d dat het niet klopt Zou je mij de link ook willen sturen zodat ik het ook kan na kijken

Heel erg bedankt

groetjes vlijtig liesje

vlijtig liesje 4961
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer xAnnemiekx Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2011 om 16:02
Jullie hebben een pb

Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2011 om 16:32
Zou ik ook de link kunnen krijgen?
Ik krijg het boekje vrijdag op mijn verjaardag en vind dit wel erg sneu voor de goede gever en voor mezelf.
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer xAnnemiekx Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2011 om 16:35
Pippie: je hebt ook een pb

Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2011 om 19:04
he wat naar....ik had em ook graag willen hebben, maar dan
wacht ik tot de volgende druk denk ik.
Back to Top
belja View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer belja Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2011 om 10:32
ooh wat jammer dat de patronen niet helemaal kloppen.
ik wilde het boekje net gaan bestellen want ik vind de
sleutelhangers zo leuk die er in staan maar nu ga ik toch
weer twijfelen.
he balen zeg
groetjes belinda
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer xAnnemiekx Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2011 om 12:20
Tot nu toe zijn het de taartjes die niet helemaal kloppen. En het vogelhuisje blijkt ook niet helemaal te kloppen.

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2011 om 16:08
In iedere boek is er wel een beschrijving die niet klopt,zo heb ik het kleedje gebreid en dat klopt allemaal .En dan ben ik aan een vestje begonnen de zelfde maat en de verhoudingen kloppen allemaal maar daar kan nog geen pop in .Dus zal ik maar alleen het kleedje en truitje afgeven met de slofjes
Back to Top
GuAnita View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer GuAnita Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2011 om 16:48
ook ik ben wel geïnteresseerd in de link :) mag ik ook om een pm vragen?
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer xAnnemiekx Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2011 om 17:58

Je hebt ook een PM

Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Maart 2011 om 11:19
Ik heb twee kleine projectjes gehaakt, taartpunt en
tompouce. Allebei niet correct. Hoe eenvoudig wil je het hebben, met die tompouce, maar toch nog een telfout.
Via Facebook kun je volgens mij contact met haar opnemen, maar daar zit ik niet bij ( op ).
Is er iemand die al wat meer weet?Bv. correctie-inlegvel?
Groetjes
Back to Top
Ursula75 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ursula75 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Maart 2011 om 21:29
Ik zit ook te twijfelen of ik het boekje wil bestellen.
Annemiek zou ik de link ook van je mogen ontvangen.

Alvast bedankt
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Maart 2011 om 21:39
Met de link kom je nog niet veel verder.
Ook hier alleen maar twijfels.
Back to Top
evelyn View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer evelyn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2011 om 20:18

Hallo allemaal,

Lang geleden dat ik hier nog geweest ben maar na andere hobby's beoefend te hebben, ook maar weer terug aan de haak :)

Ik heb het boekje ook gekocht en inderdaad het is een beetje een ramp.

Ik heb al een berichtje gestuurd naar de uitgeverij met de vraag hoe dit opgelost zal worden, wacht op antwoord.

Zou ik van iemand ook een link kunnen krijgen naar forum waar ze de fouten behandelen, alsjeblieft, dan kan ik toch alvast met iets starten ?

groetjes, Evelyn
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2011 om 11:12
Vind toch eigenlijk wel dat de uitgever hier wat mee moet gaan doen, want fouten in de patronen mag eigenlijk niet... Natuurlijk kan 1 klein foutje een keer gebeuren, maar ik krijg zo het idee dat het niet bij 1 klein foutje blijft in dit boekje...
Back to Top
ilyani View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ilyani Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2011 om 17:34
wat jammer is dat. wilde het boekje ook kopen maar wacht nu
wel even af.
groetjes miranda
Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2011 om 18:07
Ik snap dat ook niet hoor. Als je een boekje uit wilt geven
zorg je toch ook dat je patronen een aantal keer goed zijn
uitgeprobeerd??
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.408 seconden.
Lang Yarns