De leukste complimentjes? |
Reageer
|
| Autheur | |
Guests
Guest Group
|
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: De leukste complimentjes?Posted: 10 Maart 2011 om 11:29 |
|
Wat zijn de leukste complimentjes die jullie krijgen als je een zelfgemaakte knuffel (of een ander zelfgemaakt hobby-resultaat) aan iemand geeft? Onze jongens van 9 en 5 staan altijd om me heen te springen als ik wat maak: "Mag ik dat hebben?" Dat vind ik al een compliment op zich. Het leukste compliment tot nu toe kwam van een vriendje van onze oudste, ik had Perry het Vogelbekdier gemaakt voor onze zoon: "Wow, weet je hoe vet gaaf?!" Laatst heb ik voor een jongen (ook van 9) een Minion gemaakt (figuurtje uit een tekenfilm), hij had hem mee naar school genomen en zei later dat iedereen uit de klas er ook één wilde! Dat vond ik ook een hele leuke Meestal wordt er niet zoveel bijzonders van gezegd hoor, als ik wat geef, maar aan de andere kant heeft ook nog nooit iemand negatief commentaar gegeven. Krijgen jullie ook leuke complimentjes? |
|
![]() |
|
Loepke
Hobbyguru
Lid sinds: 09 Augustus 2010 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1747 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 Maart 2011 om 12:14 |
|
Wel,mijn leukste compliment vond ik toch wel van mijn broer komen (40 jaar) Hij vindt al die gehaakte dingen maar niks,maar vroeg me toch laatst of ik er 1 specifieke voor hem wou maken
Tja en sowieso,alle andere opmerkingen van mensen die er ook eentje willen is natuurlijk ook super fijn
|
|
![]() |
|
xAnnemiekx
Hobbywonder
Lid sinds: 07 November 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 684 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 Maart 2011 om 12:18 |
|
Ik vond het leuk dat ik op mijn fb een complimentje van Christel Krukkert kreeg
|
|
|
http://www.flickr.com/photos/xannemiekx/
http://www.ravelry.com/projects/xannemiekx |
|
![]() |
|
marjolein2202
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 Maart 2011 om 12:34 |
|
ja vooral de kinderen inderdaad.
Die willen alles hebben
en hun klasgenootjes ook, en vaak nemen ze ook van alles mee naar school om te showen zonder dat ik dat door heb. Ze zijn trots op me geloof ik hihi |
|
![]() |
|
esthertje
Hobbyguru
Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 Maart 2011 om 12:38 |
|
als ik wat leuks heb gemaakt van een knuffel en een van de
kids komt naar me toe met de vraag "voor wie is die?" met als ondertoon."mag ik hem hebben" dan weet ik dat hij geslaagd is. |
|
|
|
![]() |
|
mayolijn
Hobbyguru
Lid sinds: 01 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 Maart 2011 om 12:54 |
|
Hier is het inderdaad ook vechten om het resultaat, of ze zoeken op internet, kun je die ook maken. Een konijn voor een kraamkado is gelijk in de wieg neergezet. En is e niet meer uitgekomen? Denk dat hij dan wel leuk was. Opdrachten krijgen na dat ze gezien hebben wat je gemaakt hebt? Valt dat ook onder goedkeuring |
|
|
*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
|
|
![]() |
|
Jips
Hobbyguru
Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 Maart 2011 om 13:41 |
|
Mijn jongste zoon kon niet wachten tot SlaapJaap af was en ging gelijk showen op school! En dan al die moeders: kun jij breien??????? |
|
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
![]() |
|
Guests
Guest Group
|
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 Maart 2011 om 14:01 |
|
Hé ja, die ondertoon ken ik |
|
![]() |
|
smimske
Hobbyguru
Lid sinds: 20 Augustus 2010 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1204 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 Maart 2011 om 14:19 |
|
Hihihi, dat toontje ken ik ook!! Zijn ze hier al zo groot en vaak zo stoer.... Mijn grootste "compliment"was/is dat ik met de omslagdoek mijn moeder zo enthousiast kreeg dat ze ook wol is gaan kopen!! Vaak reageert ze ook zo lauwtjes.... |
|
|
|
![]() |
|
ilyani
Hobbyguru
Lid sinds: 19 Juli 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 Maart 2011 om 15:01 |
|
Leuk is dat he, al die complimentjes. Ik had
voor een vriendin een schaapje gemaakt (als doopcadeautje voor een nichtje) en die mensen vonden dat zo ontzettend leuk en knap gemaakt. |
|
|
groetjes miranda
|
|
![]() |
|
nldutchy
Hobbyguru
Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 Maart 2011 om 15:33 |
|
Mijn grootste kompliment is dat mijn dochter van 35 vier maanden geleden ook begon te haken, een a-kreatief type en nu heeft ze zelfs vorige week zondag een haakworkshopje voor haar vriendinnen gegeven bij haar thuis..een bolletje kan toch raar rollen hè...
|
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
![]() |
|
by Ieke
Hobbyguru
Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 Maart 2011 om 16:02 |
|
Mijn vriendin die wist dat ik een verrassing voor haar gehaakt had, daar heel nieuwsgierig naar was, en toen even bij de training kwam om de verrassing in ontvangst te nemen, terwijl ze eigenlijk niet lekker te pas was...
|
|
![]() |
|
pralientje
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 Maart 2011 om 16:04 |
|
Hier is dat juist het zelfde ,altijd positieve reactie's .Als de nieuwe kinderboek voor deze zomer uit is ,is er al een meisjestruitje bestelt de oma betaalt
|
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23746 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 Maart 2011 om 19:11 |
|
Ik vond het leuk dat buurvrouw en haar dochter zo ongeveer vochten om een sjaal. Dochter droeg hem doordeweeks en nam hem voor het weekend mee naar huis voor haar moeder. En toen dat een keer niet gebeurde werd dat mij meteen verklikt. Ik had die wol niet meer, maar ik heb snel een andere gemaakt en dat werd ook een wisselsjaal.
|
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
xAnnemiekx
Hobbywonder
Lid sinds: 07 November 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 684 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 Maart 2011 om 19:33 |
|
Leuk al die reacties
|
|
|
http://www.flickr.com/photos/xannemiekx/
http://www.ravelry.com/projects/xannemiekx |
|
![]() |
|
Leonie_y
Hobbyguru
Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 Maart 2011 om 20:07 |
|
Mijn ervaring is ook dat ze er allemaal blij mee zijn. Van een collega die een tweede kindje had gekregen, had ik een knuffel voor de baby gemaakt, maar ook nog een kleintje voor haar oudste dochter. Die ze meteen: de baby kan toch nog niet met die andere knuffel spelen, dus daar mag ik dan wel mee spelen hè mama? En ik hoorde laatst van haar dat ze hem eigenlijk maar gewoon ingepikt heeft
|
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
Mee1969
Newbie
Lid sinds: 18 Februari 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 39 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 Maart 2011 om 06:39 |
|
Vorig jaar heb ik handwerken weer opgepakt toen ik
overspannen thuis zat. Ik heb toen in Hardenberg een breipatroon van Nijntje gekocht en deze gemaakt. Intussen weten al mijn collega's dat ik Nijntjes maak, en ik mag met grote regelmaat nog meer maken als kraamkadootje of voor hun eigen (klein)kinderen. Als ik dan een paar dagen later hoor dat Nijn mee moet naar bed, of overal mee naartoe gesjouwd word, dan weet ik dat het goed zit. |
|
![]() |
|
pimmetje
Hobbywonder
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 Maart 2011 om 08:52 |
|
IK beschouw het als een kompliment als ik dingen terug zie die ik gemaakt heb,het gaat dan voornamelijk om sokken en sjaals die ook echt gedragen worden.
|
|
|
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl |
|
![]() |
|
Corry R
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 Maart 2011 om 09:50 |
|
Ik beschouw alles als een complimentje,ze willen het altijd hebben. het leukste is van mijn kleinzoon van 6,hij wil leren breien,maar vind die ribbels maar niets.Hij gaat pas weer verder ,als hij kan breien zoals Oma,dat is het mooiste. |
|
![]() |
|
Guests
Guest Group
|
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 Maart 2011 om 15:23 |
|
Leuk om te lezen allemaal
.
|
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |