Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Suggesties gevraagd

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mistig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mistig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Suggesties gevraagd
    Posted: 02 Maart 2011 om 13:05

Gisteren kreeg ik een enorme klos garen:  

De klos weegt ruim 7½ kilo. Het is een kunstof vezel die echt enorm sterk is, ik kan hem met m'n handen niet kapot trekken.

Heeft iemand een suggestie wat ik er van zou kunnen maken ?

Bloei daar waar je geplant wordt.
Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2011 om 13:17
sloffen loop je er ook niet zo gaten in, of een leuke tas maar 7 kilo is veel dus je kunt veel kanten op
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2011 om 13:57
een mooi sprei, met bijpassende kussenslopen.
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2011 om 14:08
mooie kanten sjaal? of omslagdoek.

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Back to Top
Wen370 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wen370 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2011 om 14:39
ik heb ook zoeen bolleke staan... eens naar de datum avn de foto gekeken sinds sept 2010, eens in opnieuw en co meegenomen, en die staat hier dus nog altijd... ook geen idee wat ermee te beginnen...

Back to Top
mayolijn View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mayolijn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2011 om 15:33

Ik zou een stoere boodschappentas shopper, haken of misschien wel een leuke weekendtas.

Tafelkleed voor op de buitentafel, een tarp om in de schaduw te zitten deze zomer. En als je helemaal gek wil doen, een hangmat?

*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2011 om 16:41

misschien een badmatje

Back to Top
miep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer miep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2011 om 16:49
Dit zijn mooie garens voor een omslagdoek.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2011 om 17:11
Een poef?
Back to Top
Nellie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nellie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2011 om 17:16

Mooi kleurtje!
Keuze genoeg om er van alles en nog wat van te breien.
Als het prettig aanvoelt kan je er kledingstukken van breien, anders wat al werd voorgesteld, een tas, beddesprei.

Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2011 om 19:21
Iets groots zou ik zeggen, zoals :
- meebreideken
- sprei
- diverse kussens
- stroken voor een paravent
- hangmat
- grote ajoursjaal

Wat een geluk dat de draad nog zo sterk is. Ik heb vorige week zo'n 5  klossen kunnen weggooien, de draad kon je zo doormidden breken

Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2011 om 12:35
prachtig om bloemen te haken ik wist er wel raad mee
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Crea-Mo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crea-Mo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2011 om 16:21
Je boft maar, 't Is ook zo'n een mooie kleur!

Ik dacht ook gelijk aan een tas, maar misschien is het ook wel iets voor placemats?
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2011 om 15:30
Heb gisteren in de Kringloop met zoiets in m'n handen gestaan. Felgroen, geweldige kleur. Maar de ik trek eens hard test heeft het niet overleefd. Snel maar weer teruggezet. Maar ooit, wil ik ook eens zo'n mooie grote klos...
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2011 om 15:33
Originally posted by rittepetit rittepetit wrote:

misschien een badmatje

Foutje ik las badmuts

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2011 om 15:39
Ook een leuk idee ;)
Back to Top
muis28 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer muis28 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2011 om 15:43

een mooie omslagdoek met bijpassende tas.

Als je dan nog overhebt een tafelkleed voor buiten.

Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte

Saskia
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns