doosje voor cupcake |
Reageer ![]() |
Autheur | |
belja ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 10 Januari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 619 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 11 Maart 2011 om 10:12 |
mijn nichtje wil als afscheid van de klas trakteren op
gehaakte cupcakedoosjes.nu heb ik een leuk patroontjes gevonden waar ze een houten doosje als binnenkant gebruiken maar ze heeft 35 kinderen om te trakteren en deze doosjes zijn al snel zo'n 60 cent per stuk heeft iemand misschien een goedkoper idee wat je er nog meer voor zou kunnen gebruiken want ze wil de cupcake's graag opvullen met snoepjes. of zou het ook zonder doosje of iets dergelijks kunnen. wie weet raad. alvast bedankt voor het mee denken. groetjes belinda |
|
![]() |
|
Lenie25 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4034 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Misschien kun je de papieren cups van de muffins gebruiken,het model zit in jou cupcake die je hebt gehaakt, kun je vinden in de supermarkt bij de bakspulletjes.
|
|
![]() http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/ |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Ja precies en een traktatie moet niet te gek worden in de kosten toch?Zet ze op een leuk dienblad of een kunststof etagère, dat ziet er super leuk uit dan.
|
|
![]() |
|
EllenC ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 01 Februari 2011 Locatie: Scotland Status: Offline Points: 145 |
![]() |
|
belja ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 10 Januari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 619 |
ik zal het eens proberen met de papieren cups niet eens zo
gek idee eigenlijk ![]() 35 cupcake's haken is ook wel veel hoor maar ja de juf neemt maar 1 keer afscheid van de klas aan het eind van het schooljaar dus dan moet je het ook wel goed doen. en tante haakt gezellig mee dus het moet te doen zijn. allemaal bedankt voor het meedenken en als er iemand nog een andere tip heeft graag. groetjes belinda |
|
![]() |
|
chantalmv2 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
misschien van stevig karton gewoon een strook nemen en dan dichtplakken. en een rondje voor de onderkant. |
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Misschien bij de hobby groothandel?
|
|
![]() |
|
chikay ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 27 December 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 109 |
hallo belinda
als jij mij laat weten wat de maten zijn van die cupcake dan zoek ik ff tussen mijn doosjes. ik heb er heel veel dus als jij aan geeft wat je wensen zijn dan maak ik er wat voor je die je op iets dikker papier kunt printen en dan hoef je ze alleen nog te knippen en te vouwen en plakken. groetjes josé |
|
Geniet van het gene dat je hebt,en treur niet om het gene dat je niet bezit.
|
|
![]() |
|
L33ntje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2047 |
Ik zou gewoon versteviging voor de randen knippen uit wc-rolletjes ofzo. Een bodem is niet per se nodig, en de bovenkant kan gewoon als gehaakt deksel dienen.
|
|
![]() |
|
chikay ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 27 December 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 109 |
moet ik dat meer zien als een soort eierdopje? want snap niet helemaal wat je bedoeld josé |
|
Geniet van het gene dat je hebt,en treur niet om het gene dat je niet bezit.
|
|
![]() |
|
allemaal bedankt voor de reactie's
![]() ik ga ze uit proberen en jullie horen nog wat de gouden tip was. groetjes belinda |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |