Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Saskia haakblad

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Saskia haakblad
    Posted: 12 Maart 2011 om 14:41
Ik lees zo hier en daar wel eens in dit forum over een blaadje van de Wibra, met daarin allemaal patroontjes voor spullen gemaakt van de wol van de Wibra. Is er iemand die dit blaadje digitaal heeft en het mij zou willen mailen?

Alvast heel erg bedankt!
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2011 om 17:30
Ik heb daar eerder ook eens een vraag over gesteld.
In België heb ik die blaadjes er nog nooit gezien.
Ben ook wel benieuwd ernaar.
Groetjes IngeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html

Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2011 om 17:41
ik heb ze in nederland ook nog nooit gezien.
misschien wel in andere winkels maar bij het filiaal bij
ons niet.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2011 om 18:27
Nee volgens mij was dat jaren geleden, Zeeman en Wibra gaven dan in de herfst zo'n blaadje uit, je kreeg het bij aankoop van wol of het kostte en paar centen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
elizabethh View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer elizabethh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2011 om 20:07

Ik snuffel regelmatig bij de Wibra en de Zeeman, maar nog nooit zo'n folder gezien. Bij de Zeeman hebben ze wel kleine boekjes, maar die bedoel je niet denk ik...

Groetjes, Elizabeth

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2011 om 15:04
Hijg hijg, ik heb net het Wibrablaadje dat ik had gescand en ga nu het Zeemanblaadje ook scannen. Elk 17 bladzijden. Ze zijn in meer talen, dus je leert meteen de buitenlandse uitdrukkingen. Kun je een mondje breis en haaks over de grenzen spreken.

Ieke, Esthertje en Inge hebben ze ontvangen, Elizabeth, jij hebt geen mailadres in je profiel. Je kunt het bij msn messenger zetten. Liever geen PM ik heb het daar al zo druk mee met de omslagdoekalong.

wat rozengeur.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2011 om 19:04
Leuk Magtelt dat je die bewaard hebt. Wat voor soort patronen zijn het?
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2011 om 08:55
Bedankt Magtelt!

Het zijn voornameljk truien, gebreid met de wol van Zeeman&Wibra
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2011 om 09:32
Het Wibrablaadje is op raadselachtige wijze verdwenen, ik zal het na donderdag nog eens scannen. Er was toch al iets geks met de scanner, hij gooide elke keer de bladzijnummers door elkaar.

Er zitten truien bij voor heren, dames, kinderen, iets voor baby's en gebreide poncho's.

wat rozengeur.
Back to Top
Wen370 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wen370 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2011 om 12:18
Zou ik ze ook mogen ontvangen? Lijkt wel leuk om eens te bekijken, wij hebben geen wibra in de buurt, dus die van zeeman is voor mij voldoende hoor.
Bedankt!
Back to Top
Kristel View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kristel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2011 om 20:21
Zou ik de scan ook kunnen krijgen? Klinkt best leuk om een keer patronen te hebben die bij de wol passen. En aangezien ik nog wat voorraad zeeman en wibrawol heb
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2011 om 21:37
Als het goed is gegaan heeft iedereen nu Wibra en Zeeman. Hebben jullie de prijs gezien? En de patronen staan keurig op één bladzij, niet zoals bij duurdere bladen dat er nog een kleun stukje op de volgende bladzij staat.

wat rozengeur.
Back to Top
elizabethh View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer elizabethh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2011 om 21:55

Bedankt voor alle patronen, Magtelt.. Het kost toch altijd weer even tijd!

Groetjes, Elizabeth

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Maart 2011 om 10:47
En nu ging ik me afvragen Waarom 2006. Bestaan er meer?
Hoe kom je daar achter?

De Hema heeft jarenlang boeken met patronen uitgegeven om eigen wol te promoten, voor lente/zomer en voor herfst/winter. Ik heb er een stapel van, niet alle.

wat rozengeur.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Maart 2011 om 11:05
Magtelt, heel erg bedankt!
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Maart 2011 om 11:49
van harte bedankt voor de gescande wibra modelletjes.
het is handig als je eens iets wil doen in verband met de steken verhouding
en dergelijke

groetjes IngeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns