Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

emailadres in profiel?

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lizzi View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lizzi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: emailadres in profiel?
    Posted: 15 Maart 2011 om 19:58
Gek... blijkbaar kunnen jullie mijn emailadres niet lezen, terwijl ik het wel in mijn profiel heb gezet? Weet er iemand hoe dit komt? Bij 'bewerk profiel' heb ik ook aangeduid dat mijn emailadres mag getoond worden, dus ik begrijp er niets van! 
groetjes, Marlies
Back to Top
elizabethh View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer elizabethh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Maart 2011 om 20:10

Ik had precies hetzelfde... Ik dacht ook dat als je dan op het label email klikt, dat je op die manier kon mailen. Je ziet dan idd geen adresomschrijving...

Toen heb ik het eens afgekeken bij anderen, via profiel. En toen zag ik dat men bij MSN een email adres had gezet. Dat heb ik nu ook maar gedaan...

Groetjes, Elizabeth

Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Maart 2011 om 20:15
soms helpt even spieken inderdaad wel eens ik zelf kan langs geen kanten
foto's tonen lukt mij langs geen kanten.
Het loopt soms allemaal raar.
groetjes IngeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html

Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Maart 2011 om 22:45
Lukt inderdaad alleen als je het bij MSN neerzet.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2011 om 13:00
Ja, je mailadres wordt wel gevraagd bij je aanmelding, maar dat is voor Renske, voor de nieuwsbrief en voor als je een bestelling doet. Ik dacht ook dat het alleen afgschermd werd als je dat vakje aanklikte, maar dat is niet zo.

Ik vind het trouwens jammer dat veel mensen niet hun leeftijd en hun hobbies vermelden. Daar ben ik altijd nieuwsgierig naar. Niet alleen de handwerkhobbies, sommigen rijden motor of houden van hanggliden. Dat is toch ook interessant.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Lizzi View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lizzi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2011 om 13:13
Dat is eigenlijk waar Magtelt! Ik kijk daar ook altijd naar!

Bedankt voor de tip, ik ga het eens proberen om bij MSN te zetten.

groetjes, Marlies
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2011 om 14:27

Hoi,

Het e-mailadres is zichtbaar hoor!

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.342 seconden.
Lang Yarns