uitleg afkortingen |
Reageer ![]() |
Autheur | |
damo ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 16 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 141 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 16 Maart 2011 om 21:48 |
ik snap een afkorting in een brei patroon niet, wie kan mij helepn? de afkorting is; brs traksf
Marietje |
|
![]() |
|
elizabethh ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 03 Januari 2011 Status: Offline Points: 588 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gaat het om haken of breien? Misschien kun je iets meer gegevens plaatsen, bv een stukje van het patroon.. Dan kunnen we je beter helpen, want dit is geen gangbare afkorting...
|
|
![]() |
|
EllenC ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 01 Februari 2011 Locatie: Scotland Status: Offline Points: 145 |
breistraksonderfouten - wat een rare afkortingen nog nooit gezien is het zuidafrikaans of zo?
staat er bovenaan het patroon geen uitleg van de afkortingen? |
|
![]() |
|
Mistig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2571 |
Ik vermoed dat Marietje een kerststal aan het breien is want ik ben vorig jaar zo'n zelfde afkorting tegen gekomen bij . Er moet eigenlijk staan, kant strak af. Ik heb het niet (extra) strak gedaan, gewoon net als anders. Hoop dat je hier iets mee kunt. |
|
Bloei daar waar je geplant wordt.
|
|
![]() |
|
damo ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 16 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 141 |
ik ben inderdaad met de kerst stal aan het breien, wel vroeg maar ik ben niet zo handig met breipennen maar wil het toch graag proberen,en mijn moeder helpt mee. ik snap het nu ,bedankt mistig |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |