Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Kinder deken

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Teunie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Kinder deken
    Posted: 18 Maart 2011 om 12:23
Hallo allemaal
Ik wil voor vrienden van ons die hun eerste kindje verwachten een dekentje maken. Het liefst van allemaal kleine blokken met verschillende motiefjes.(inbrei 1 kleur).
Nou zien jullie misschien de vraag al komen kunnen jullie mij helpen aan zulke patroontjes?
Ik zat te denken aan bv een auto, een hondje, beertje, poesje, cijfers, letters enz.

Groetjes Teunie
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2011 om 12:31
Pfff, zoiets heb ik gezien in een boek in de bibliotheek maar weet de naam niet meer... sorry...

Maar wel een superleuk idee trouwens
Back to Top
Crea-Mo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crea-Mo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2011 om 13:05
hier en hier staan er een aantal waar je misschien iets mee kunt.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2011 om 13:09
Niet echt inbreien maar deze is ook wel heel schattig en hier zijn wel heel veel verschillende inbreipatroontjes te vinden
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Teunie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2011 om 13:24
http://www.knittingonthenet.com/patterns/babyafbear.htm
Zoiets als dit bedoel ik dus, maar dan met verschillende motiefjes.
Groetjes Teunie
Back to Top
Crea-Mo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crea-Mo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2011 om 13:45

Deze teltekeningen kun je misschien gebruiken. En dan op dezelfde manier breien als de beren.
Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Teunie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2011 om 13:49
Dank je wel Monique dit zijn inderdaad de patroontjes die ik zoek.
Groetjes Teunie
Back to Top
Crea-Mo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crea-Mo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2011 om 14:07
Dit hartje of het eerste eendje zijn misschien ook bruikbaar.
Misschien moet je toch eens kijken bij de inbreipatronen van de site van Jessica Tromp. Daar komen de andere ook vandaan.

Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2011 om 15:01
heb je hier misschien iets aan
lydia wijsbroek
Back to Top
Mistig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mistig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2011 om 15:14

HIER staan heel veel tel patronen voor gebreide dishcloths, zijn heel goed te gebruiken voor een dekentje.

Bloei daar waar je geplant wordt.
Back to Top
Crea-Mo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crea-Mo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2011 om 15:36
Mistig, dat zijn goede patronen zeg! Die link sla ik zelf ook even op.
Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Teunie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2011 om 22:50
Dank jullie wel allemaal wat een goeie tips zijn dit ik heb alles gelijk opgeslagen.
Groetjes Teunie
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.348 seconden.
Lang Yarns