Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

hallo ik ben er weer

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
mimisa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mimisa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: hallo ik ben er weer
    Posted: 23 Maart 2011 om 08:06
Hallo allemaal,

ik ben hier een tijdje niet geweest, omdat we verhuist zijn. Het was een vrij hectische periode. Het huis waar we nu in wonen was volledig uitgeleefd. Mijn man en ik hebben alles, met onze beperkingen, zelf opgeknapt. We zijn al sinds 8 februari bezig. En nu nog alles uitpakken.

Hoe het nu met mij gaat?

Op dit moment wel redelijk goed. De chemo slaat nog steeds goed aan. Alleen ben ik er wel heel erg moe van. Mijn rode en witte bloedlichaampjes zijn minder geworden maar daar krijg ik spuiten voor. Ik hoop dat het nog lange tijd zo blijft gaan.

Sommige forumleden vragen patronen aan mij, maar mijn computer heeft kuren en ik ben al mijn patronen kwijt. Hoop dat mijn man er nog wat aan kan doen

De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2011 om 08:19
fijn dat het ondanks alles redelijk goed gaat. veel plezier in je nieuwe huis.als je patronen zoekt geef je maar een gil!!!!

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2011 om 08:34

Fijn om weer even wat van je te horen! Heftig hoor,aan de chemo en dan ga je ook nog "even"  verhuizen, meiske petje af! een mens zou van minder al moe worden!!!

Veel woonplezier en we houden de vingers gekruist dat het met de chemo goed blijft gaan zodat je nog 50 jaar vooruit kunt!

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2011 om 08:46
Sterkte in deze moeilijke periode en wat heb ik een bewondering voor je... Ondanks chemo verhuizen en dan ook nog de boel opknappen. Petje af!
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2011 om 08:47
Zo meis, jij hebt even een hoop op je bordje liggen! Petje af
En laat die patronen maar even lekker voor wat het is, jij hebt even genoeg te doen
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2011 om 09:56
Hoi Mimisa, wat een tijd heb je achter de rug. Jee, heel veel sterkte gewenst.

En ik vind het knap brutaal van sommigen om je in deze periode lastig te vallen om patronen. Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dat heel egoistisch. Je bent daar altijd gul mee geweest, maar dat is nog geen reden om zo misbruik van je goede hart te maken. Ik hoop voor jou dat je je patronen terugvindt, maar houd ze dan maar even lekker voor jezelf. Mocht ik patronen hebben die je kwijt bent, geef dan maar een gil in een PM, dan stuur ik ze, maar alleen aan jou.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mistig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mistig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2011 om 10:13
Hoi Mimisa, welkom terug. Als je wat kwijt bent ??? Geef maar een gil, OK ?
Bloei daar waar je geplant wordt.
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2011 om 10:23
Hoi Mimisa petje af hoor en de chemo en verhuizen, wordt iedereen doodmoe van, doe zoveel mogelijk rustig aan en als je patroontjes nodig hebt geef je maar een gil, dan gaan we verzamelen voor je
lydia wijsbroek
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2011 om 10:35
fijn dat je even binnen wipt en dat alles gezien de omstandigheden goed is
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2011 om 10:36

Ja hoor Mimisa

volledig eens met Lydia, en als we je kunnen helpen, hééééééééééél graag, roep maar

Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2011 om 10:47

veel succes met alles, en vooral met de chemo.

Hopenlijk gaat het zijn werk helemaal goed doen.

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2011 om 10:48
Ha Mimisa,

Fijn om weer wat van je te horen. Een uitgeleefde woning opknappen... petje af hoor! Goed dat de chemo goed aanslaat, dan gaat de zon weer een beetje harder stralen voor je denk ik zo.
Veel sterkte he!
En die patronen... Ik zie ook wel waar we je mee kunnen helpen
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2011 om 10:55
Fijn om weer wat van je te horen.
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2011 om 12:36
Heel goed om even wat van je te horen.Ik begrijp ,nu je verhuisd bent dat we gaan kaarten meer moeten sturen naar je oude adres.Fijn dat het redelijk met je gaat en dat de chemo nog steeds goed aanslaat. Denk heel goed aan jezelf in deze zware periode.Petje af voor je inzet in deze tijd.
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2011 om 12:50

HALLO MIMISA, FIJN OM VAN JE TE HOREN...

WAT GOED DAT DE CHEMO NOG STEEDS GOED AAN SLAAT....DOE MAAR ALLES OP JE GEMAK.....EN NIET INGAAN OP DE VERZOEKJES...EERST ZORGEN DAT JULLIE   WEER EEN GEZELLIG NESTJE HEBBEN GEBOUWD.......

groetjes geesje
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2011 om 13:10
Fijn dat je er weer bent. Joh wat een drukke tijd heb je gehad en nog...
Fijn dat het goed met je gaat en ik kan je ook aan patronen helpen hoor.
Back to Top
rita_1709 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rita_1709 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2011 om 13:16

O, wat fijn Mimisa om weer eens iets van jou te horen !!! Denk vooral aan jezelf en je gezinnetje in deze moeilijke periode !!! We duimen dat alles voor jou zo goed mag blijven gaan !!!

Groetjes,
Rita.

Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
Back to Top
tootjeko View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tootjeko Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2011 om 13:36
Wat goed om weer even een berichtje van je te lezen Mimisa.
Groetjes Tootje

[IMG]http://i3.photobucket.com/albums/y58/tootjeko/Amigurumi/P28-03-09_1055-1.jpg">
Back to Top
ilyani View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ilyani Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2011 om 14:10
Fijn dat je er weer bent. En pff wat hebben
jullie het druk gehad met de verhuizing en alles wat erbij
komt kijken. Doe je wel rustig aan.
groetjes miranda
Back to Top
malofa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer malofa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2011 om 14:28
Geniet van je nieuwe huisje, maak er een gezellig stekkie van. Doe het lekker rustig aan meid.

Groetjes wenke
Sawadee ka (zoals ze hier zeggen)
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns