Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

k&j Taupe bag

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: k&j Taupe bag
    Posted: 23 Maart 2011 om 15:22
Ik ben begonnen met het maken van deze super gave tas ( http://kandjdolls.blogspot.com/2011/02/taupe-bag-crochet-pat tern.html) maar loop al in het begin tegen dingen aan. Kan alleen amigurumi haken dus dit is allemaal nieuw voor me hihi.

Er staat:
Row 1: Ch 12, sc in second chain from hook, sc in next 10 chs, turn. (11)
Row 2-40: Ch 1, sc in each st across, turn.
Row 41: Ch 1, sc in each st across, working in ends of rows; sc in end of row 40, sc in next 39 rows, working on opposite side of row 1; sc in next 11 sts, working in ends of rows; sc in next 40 rows, sl st in first st, fasten off.

Cut Plastic canvas and sew them to bottom of bag (I used 2 layers of plastic canvas).

Row 1 en 2-40 snap ik nog wel maar daarna... Wie kan me uit de brand helpen
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2011 om 15:41
Volgens mij moet je rondom de rechthoek die je gemaakt hebt een toer vaste haken. In iedere toer langs de zijkant 1 vaste, dan 11 vaste langs de opzet dan weer 1 vaste in iedere toer langs de zijkant
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2011 om 15:47
Zeker een gave tas.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2011 om 16:35
Originally posted by pimmetje pimmetje wrote:

Volgens mij moet je rondom de rechthoek die je gemaakt hebt een toer vaste haken. In iedere toer langs de zijkant 1 vaste, dan 11 vaste langs de opzet dan weer 1 vaste in iedere toer langs de zijkant

Begrijp ik dat dan goed dat je een soort dubbele laag krijgt waar je uiteindelijk dan het plastic canvas in schuift? Of maak je een soort dubbele laag waar het canvas op komt te liggen? Voel me nu best een handwerk noob
Back to Top
beppemartha View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beppemartha Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2011 om 20:14

jeetje Simone wat een leuke tas. volgens mij heeft Pimmetje gelijk.

ik hoop dat het je lukt. zal je vast veel plezier van hebben. ik vindt hem enig.

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2011 om 22:12
Ik snap alleen nog steeds niet zo goed hoe het werkt, zie mijn reactie op pimmetje 
Back to Top
Christien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Christien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2011 om 08:01

Als je naar één van de laatste plaatjes kijkt, zie je dat er een rand vasten om de bodem is gehaakt, volgens mij is dat de bedoeling van rij41

Christien

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2011 om 13:37
Das rij 41 is de laatste voor de bodem? Het is dus niet de bedoeling dat het een dubbele bodem wordt?
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2011 om 15:49
dit is inderdaad een super mooie tas.
IngeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.313 seconden.
Lang Yarns