bedankje voor iedereen |
Reageer
|
| Autheur | |
linda1959
Hobbyguru
Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: bedankje voor iedereenPosted: 29 Maart 2011 om 14:10 |
|
ik wou ook langs deze weg iedereen hartelijk bedanken voor de mooie patronen die ik van jullie al allemaal gekregen heb
![]() Ik ben hier nog maar pas op dit forum en het is net of ik er al jaren op ben . Ik probeer ook op zoveel mogelijk berichten te reageren , maar zeg nu zelf 'dat is onbegonnen werk" dus daarom dat ik het zo doe ALLEMAAL HARTELIJK BEDANKT voor jullie vriendelijkheid ik heb soms al bang dat ik WEER om een patroontje vraag ![]() groetjes linda ps aan allen die met hun gezondheid sukkelen VEEL BETERSCHAP |
|
![]() |
|
pralientje
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 29 Maart 2011 om 15:11 |
|
Linda Ik zit hier ook al zo lang en ik heb het gevoel een grote familie te zijn .En het is nog altijd even leuk zo heb ik hier een vriendin gevonden die woont niet zo heel ver van mij en komt soms ook naar de hobbyclub bij mij in het dorp |
|
![]() |
|
TLooman
Hobbyguru
Lid sinds: 12 Oktober 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1871 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 29 Maart 2011 om 16:15 |
|
Ik ben door omstandigheden een poosje niet geweest voor iedereen die jarig is geweest van harte gefeliciteerd voor alle zieken beterschap voor degene die het moeilijk hebben sterkte voor alle mooie creaties ze zijn prachtig als je een poosje niet geweest bent is het teveel om te reageren
|
|
|
groetjes Thea
|
|
![]() |
|
dine
Hobbyguru
Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 4051 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 29 Maart 2011 om 17:51 |
|
En wie zou dat zijn Conny ????
![]() Toen we elkaar de eerste keer zagen had ik ook het gevoel alsof we elkaar al jaren kenden, alleen lukt het de laatste maanden niet meer om naar het hobbyclubje te komen.... ![]() |
|
![]() |
|
Leo91
Hobbyguru
Lid sinds: 07 Maart 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1048 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 29 Maart 2011 om 17:55 |
|
Bij deze wil ik me aansluiten bij dit goede initiatief.
Ook ik wil iedereen (nogmaals) bedanken voor de patronen die ik heb gekregen. Het gaat zo snel dat je het niet een zo snel kan haken [:D] BEDANKT! |
|
![]() |
|
IngeDeV
Hobbyguru
Lid sinds: 20 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2507 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 29 Maart 2011 om 18:42 |
|
Hoi Linda,
dat is inderdaad wel zo. Ik heb nu een poosje de luxe van alles te kunnen lezen en beantwoorden. Ik ben heel blij dat ik op dit superleuke forum ben terechtgekomen ook. Hartelijke groeten geniet maar van alles en zit je vast???? stel gerust je vraag,hier zitten steeds cracks die je kunnen erder helpen IngeDeV |
|
|
IngeDeV
http://ingedev.blogspot.com http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html |
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |