fotos bij creaties |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 01 April 2011 om 14:36 |
Ik vraag me dit even af. Het is geen aanval of wat dan ook begrijp me goed.
Maar ik zie steeds vaker staan "wil je het zien klik dan op mijn www". Met mijn pc red ik dat niet altijd en het apparaat slaat geregeld vast en moet ik opnieuw opstarten, oke mijn probleem. Het is een bejaard apparaat maar ben er erg blij mee. Ik zou het zo leuk en fijn vinden als ik een creatie mag bewonderen gelijk de foto kan zien zonder allerlei handelingen extra te moeten doen ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Frea H. ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik heb ook een bejaard exemplaar en af en toe hetzelfde probleem.Kan ook niet alle www.'s openen.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Het is eigenlijk ook een kleine moeite om een foto die je toch op je website hebt staan, ook op dit forum te plaatsen...
Zal er in het vervolg aan denken! |
|
![]() |
|
speets ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 17 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 109 |
Helemaal mee eens! Chris.
|
|
Je kunt de mate van beschaving van een land aflezen aan de manier waarop men de dieren behandelt (Ghandi).
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Ik ben vaak te lui om een www aan te klikken. Ik moet wel echt geïntereseerd zijn om dat te doen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Wen370 ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 19 Januari 2011 Status: Offline Points: 643 |
Ik plaats meestal wel een foto van mijn creaties, 1 keertje zette ik kijk mijn www, maar dat was met die hawai bloemen, had ze al laten zien, en nog een maat kleiner gemaakt voor mijn meiden,... maar ik beloof altijd een foto hier te plaatsen hoor :-)
Ik klik inderdaad zelf ook niet altijd de www's aan als het er staat... |
|
![]() |
|
willywol ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 03 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 103 |
ik ben het er mee eens dat wel maar sorry hoor het lukt gewoonweg niet sorrt hoor ingeDeV |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Je hoeft toch geen sorry te zeggen, wat lukt lukt, wat niet dat niet ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Corry R ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
Ik vind het ook veel fijner ,wanneer de foto,gewoon hier geplaatst word,het kost veel meer tijd,soms is een site wat traag,en dan zit je maar te wachten.
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Dat heb ik ook bij die lollige mails met een paperclip. Als het grappig bedoelde filmpje niet meteen begint sla ik al op escape.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Eugenie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
eigenlijk vind ik een gallery wel leuk met alleen foto`s met een stukje erbij van de gene die hem gemaakt heeft, zodat je een topic krijgt met alleem foto`s. dit als extraatje bij creatie`s. |
|
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
![]() |
|
Ja Eugenie, daar ben ik het helemaal mee eens. Net als bij Links en Tips en Trucs. Er zou een apart topic Complimenten moeten zijn, zodat de echte onderwerpen niet ondergesneeuwd raken. Vragen over een patroon van een creatie kunnen bij Gezocht of Vragen gezet worden.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
ik snap wel wat jullie bedoelen.
maar sinds wij dus een andere internet profider hebben en internetten via google chroom kan ik dus geen linkjes en foto's meer plaatsen. vandaar dat ik dus naar mijn blog verwijs. onze computer loopt vast als ik explorer gebruik. waar dat aan ligt weten we niet. bij explorer had ik geen probleem met foto's plaatsen. dus bij mij is het niet dat ik geen foto's wil plaatsten maar ik kan het niet. |
|
![]() |
|
![]() |
|
Gait ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 02 April 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11 |
Als je op rechtermuisknop klikt kan je toch afbeeldingslink kopiëren? Ook bij google chroom toch? En werkt Firefox, safari of oprah niet bij jullie dan?
|
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
bij mij werkt dat dus niet. waarom weet ik niet. maar als ik dat doe dan komt er altijd een beschadigd bestandje in beeld te staan. |
|
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |