gehaakte giraffe |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Bregit ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 21 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 868 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 03 April 2011 om 11:00 |
Ik ben op zoek naar een haakpatroon van een giraffe, heb zo onderhand alles afgezocht maar helaas.
Het moet niet zo'n kleintje zijn en moet kunnen staan, zag op afbeeldingen giraffes een staan van marie claire zoiets zoek ik eigenlijk, wie o wie heeft er een. Groetjes van Bregit ![]() |
|
![]() |
|
Leo91 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 07 Maart 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1048 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Helaas kan ik je niet helpen, maar ze heeft echt leuke beestjes. Als iemand patronen heeft van marie claire dan is daar nog wel wat plaats voor in mijn mailbox
![]() |
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Heb je al bij de boekjes van Christel Krukkert gekregen? Daar zit een giraffe bij... Of die kan staan weet ik eigenlijk niet, maar misschien is het met een beetje aanpassen wel te doen...
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Met pijperagers in de poten, misschien.
Ik heb een gehaakte giraf in een 3 suisses restjesboek, maar ik kan bij benadering niet zien hoe groot die wordt. Mag ik eerst je emailadres in een PM of wil je het in je profiel zetten bij msn messenger? Dan ga ik volgende week scannen. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Anniek88 ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 12 April 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 66 |
Hoi allemaal. De giraffe van Christel kan niet staan, die heb ik namelijk al gemaakt. Die heeft vrij lange poten en is hierdoor niet in staat om te staan. Mede doordat je het pootje dicht moet maken na het opvullen. Misschien dat het wel lukt als je hem niet dichtmaakt, maar aan het lijfje vastmaakt zonder hem dicht te maken. Groetjes |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Je zou stokjes, bv eetstokjes in de poten kunnen doen. Dan is het geen knuffeldier meer, maar staan zal ie dan wel kunnen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |