granny square pinguin |
Reageer ![]() |
Autheur | |
chantalmv2 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 06 April 2011 om 14:15 |
Mijn oudste zoon is helemaal gek van pinguins, heb er ook 1 voor hem gehaakt en hij heeft er nog heel wat op zijn verlanglijstje staan.
Nu zag ik deze en het lijkt me zo gaaf om een deken van te maken heeft iemand er een patroon van?
alvast bedankt |
|
![]() |
|
Frea H. ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nee,patronen heb ik niet, maar ik vind de deken wel SUPER.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
chantalmv2 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
ik vind ze ook zo leuk.:)
|
|
![]() |
|
vlijtig liesje ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 03 November 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 861 |
Wat is die leuk zeg Als iemand het patroon heeft of weet
hoe je er aan kunt komen zou ik het dan ook mogen hebben Leuk voor mijn kleinkinderen Bedankt vast groetjes vlijtig liesje |
|
vlijtig liesje 4961
|
|
![]() |
|
LiesVDB ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 04 April 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 257 |
Inderdaad een hele mooie deken! Ik heb het patroon niet, maar denk dat het eigenlijk vrij simpel zelf te maken is? Aangezien het gewone squares zijn gehaakt met rijen vasten (of zijn het stokjes?) lijkt het mij dat je makkelijk een telpatroon kan tekenen (zoals voor kruisjessteken) voor de pinguin? Of nog makkelijker: een pinguin -telpatroon voor kruisjessteek zoeken, en die dan gewoon haken? Lijkt me leuk! |
|
![]() |
|
kan dat dan? want ik heb bv wel dit
Ik vind deze erg leuk dua dan zal je ieder vakje als vaste steek kunnen doen. en dan in de juiste kleur. en dan misschien een rand van een granny square eromheen. En dan begin je de lossen natuurlijk als onderste rij en dan heen en weer. |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Wat enorm gaaf! Ik heb het niet maar ik snap waarom je deze graag wil hebben
![]() |
|
![]() |
|
IngeDeV ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2507 |
wauw zeg inderdaad een leuk deken
dat zie ik ook graag hoor stel me kandidaat indien het gevonden word groetjes IngeDeV |
|
IngeDeV
http://ingedev.blogspot.com http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html |
|
![]() |
|
marjolein2202 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 September 2010 Status: Offline Points: 1746 |
Ja dat patroontje wat je zelf hebt zou ik gewoon eens
proberen met vasten te haken. Leuk hoor!Ik vind pinguins ook leuk ![]() Ik heb zelfs pinguinoorbellen en daar meot mijn man altijd om lachen ![]() |
|
![]() |
|
ik ga dat zeker doen en proberen zodra ik klaar ben met mijn huidige dingen Dat gaat wel ff duren, maar wel erg leuk. Heb er nu al zin in!!! |
|
![]() |
|
Mistig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2571 |
Bloei daar waar je geplant wordt.
|
|
![]() |
|
mistig je bent geweldig dank je wel !!!!!
|
|
![]() |
|
ik volgende week beginnen aan dit project ben erg benieuwd
![]() |
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
ik ook!
|
|
![]() |
|
marjolein2202 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 September 2010 Status: Offline Points: 1746 |
ik ook!
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
Volgens mij is het gebreid.... |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |