help hoofd rendier |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Eugenie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 08 April 2011 om 15:18 |
het lijkt wel of mijn hoofd vol zit met wolken, ik ben geen beginneling maar kom hier niet uit, wie kan mij helpen? Snout: |
|
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
![]() |
|
mayolijn ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hoi Eugenie. Wat snap je niet? Het lijkt me een ovaal die je maakt van waaruit je verder werkt |
|
*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
|
|
![]() |
|
Eugenie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
soms kijk je naar een patroon en snap er niets van maar als je later er nog een keer naar kijkt en iemand zegt het moet een ovaal worden, valt ineens het kwartje. dank je wel |
|
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
![]() |
|
pralientje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Zo is dat bij mij ook soms dat je het vraagt aan iemand en dan weet je het in een keer weer
![]() |
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
bij de snuit werk je niet gelijk in een rondje maar haak je om een aantal losse heen zodat het een ovaal wordt. 3 losse, 2 vaste in de 2de losse v.a. de haak, 3 vaste in de laatste steek, nu aan de andere kant verder werken en in de eerste steek nog 1 vaste. nu heb je dus in beide losse 3 vaste, dan bij toer 2 2 vaste in elke steek. bij de natenne zou je ook met een ring kunnen beginnen en 8 vaste in die ring haken toer 2 t/m 5 1 vaste in elke steek. toer 6.t/m 11. 1 vaste in de eerste 4 steken, halve stokjes in de andere 4 steken. zodat je een bocht gaat krijgen. ik hoop dat je zo verder komt. |
|
![]() |
|
![]() |
|
mayolijn ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
Fijn dat het gelukt is. Ben wel erg nieuwschierig naar hoe het gaat worden. Klinkt namelijk erg leuk voor aan de muur op een kinderkamer.
|
|
*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |