Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

amigrumi

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: amigrumi
    Posted: 09 April 2011 om 09:01

Halo allemaal ,ik ben nog niet zo lang lid maar ben enorm verslaafd aan jullie forum en heb ook al heeeeel veel handwerk gedaan ,maar de amigrumi s krijg ik niet onder de knie ,hoe dikwijls dat ik al terug begonnen ben en dan gaat er altijd wel iets fout dat het er niet op lijkt , zo graag zou ik een kleine Hello Kity maken ..... maar ik geef de moed niet op en zal er nog eens aan beginnen met nog eens een ander patroontje pff

Lieve groetjes

WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
willywol View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer willywol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 April 2011 om 09:38

Hallo Pareltje;

Ik kan het nu niet zo direct zeggen waar het staat.

er is hier een patroontje van hello Kitty doorgegeven geweest.

Misschien evn via het vergrootglas en zoeken.

Groetjes en succes

IngeDeV

Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 April 2011 om 12:08

Heb wel een patroontje van hello Kitty, maar vraag me vooral af waardoor het amigurimi niet lukt?? Ik maak ook regelmatig amigurimi en het valt me dan ook weleens op dat het anders is geworden dan op de foto,maar op zich komt het dan toch aardig in de buurt.....,maar zeker bij bestaande figuren is vooral het gezichtje van groot belang, gebruik je dan ronde wiebeloogjes bijvoorbeeld lijkt het totaal niet meer op Kitty of Nijntje!

En het is ook een kwestie van oefening baart kunst, dus vooral lekker door blijven gaan en als je vragen hebt, stel ze gerust!

Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 April 2011 om 17:19
Wel doorgaan hoor! Komt vanzelf ( nou ja, vanzelf) in orde!
Back to Top
monique1974 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer monique1974 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 April 2011 om 17:26

ik haak ook pas vanaf begin januari en het lukt in het begin ook niet echt maar heb toen gewoon doorgezet  en nu  kan ik het gewoon en je weet toc een beetje van een patroon en een beetje van jezelf dat maakt het juist zo uniek .

gewoon door gaan komt echt goed

gr monique

Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 April 2011 om 21:48

Bedankt allemaal ik zal volhouden tot het lukt en dan kan ik mischien niet meer stoppen zoals die andere mooie stukken , het patroontje heb ik hoor ,is mij doorgestuurd door onze hobbydoos,

lieve groeten allemaal

WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns