Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Handtekeningen actie voor dieren

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
tootjeko View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tootjeko Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Handtekeningen actie voor dieren
    Posted: 13 April 2011 om 17:29
EEN DIER IS GEEN DING!
Een 17jarige scholiere uit Almere is een handtekeningenactie gestart om dierenmishandeling te laten opnemen in het Wetboek van Strafrecht. Helemaal mee eens!! Ze heeft hiervoor 40.000 handtekeningen nodig om dit voorgelegd te krijgen aan de beoordelingscommissie. Dus laat je dierenhart spreken en teken ook!!!
EEN DIER IS GEEN DING! <------ KLIK HIER

Artikel Almere deze week
Groetjes Tootje

[IMG]http://i3.photobucket.com/albums/y58/tootjeko/Amigurumi/P28-03-09_1055-1.jpg">
Back to Top
Gait View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gait Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2011 om 17:35
Wil wel handtekenning zetten, maar ben nog geen 18
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2011 om 18:06

Ik zou wel tekenen maar als Belgische zal dit niet helpen denk ik

groetjes IngeDeV

IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html

Back to Top
tootjeko View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tootjeko Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2011 om 19:53
Jammer Gait en Inge, maar in ieder geval bedankt voor het lezen.
Groetjes Tootje

[IMG]http://i3.photobucket.com/albums/y58/tootjeko/Amigurumi/P28-03-09_1055-1.jpg">
Back to Top
petra1982 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petra1982 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2011 om 20:05
ik heb getekend!
Groetjes Petra

Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2011 om 20:29

Ik heb getekend en een stukje op mijn blog geschreven hierover met de link erbij.

hopelijk helpt het een beetje.

Back to Top
Juliaaa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Juliaaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2011 om 20:58
ik heb getekend, al ben ik pas 13 , ik heb het geboortedatum van mn zus ingevuld
Weet ik even niet;)
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2011 om 23:34
oei julia ben je ineens geen pubertje meer en ja ik heb ook getekend, ben nou eenmaal een dierenfreak, met 4 katten een hond en een haantje van nu 17 jaar en een behoorlijk aantal papegaaien (die het zo naar hun zin hebben dat er steeds maar jongkies komen)
lydia wijsbroek
Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lidia2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2011 om 03:08

Ik heb ook getekend woon wel in Australia, maar heb het adres van mijn broer gebruikt, moet toch kunnen voor zoiets belangrijks.
Ik heb het ook op mijn site gezet, dus hopelijk komen er op die manier ook nog wat handtekeningen binnen.

Groetjes, Lidia

Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2011 om 10:26

Ga nu kijken en tekenen!!! Zal ook de link op mn hyves zetten want het is idd te gek voor woorden. Heb het zelf meegemaakt dat mijn kittens (!!!!) door de buurman bekogelt werden door bakstenen(!!) en daar kun je dus niets mee....volgens de politie omdat een dier geen emotie kent...oooh ik word nog boos. Ze hadden gelukkig niets maar toch!!

P.s. GEWELDIGE ACTIE VAN ZO'N MEISKE!!!! Geeft mens en dier weer hoop!

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2011 om 11:04
Ik vind het spijtig dat ik niet tekenen kan het zou wel mogen stoppen vind ik
Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2011 om 12:20
ze zijn in Nederland gelukkig ook wel bezig met deze
wetten. het duurt allemaal alleen veel te lang.
In Amerika word je echt gearresteerd als je een dier geen
mishandelt of zelfs slecht verzorgt.
ik wil wel graag dat ze dat hier ook doen.
Back to Top
Juliaaa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Juliaaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2011 om 18:56
ja, ik kijk wel eens naar animal planet, en dan volgen ze zoiets al aspca of spca, en als iemand dan bijvoorbeeld een hanengevecht heeft gehouden, dan worden ze gearesteerd, de hanen ingenomen en goed verzorgd. (het komt ook heel vaak voor dat er "dierspaarders" zijn en die sparen dan dieren, ook al kunnen ze het niet verzorgen, en dan is er 1 man, een HEEL vies huis, en 47 katten ofzoiets, maar goed) ik vind het echt heel goed van haar!
Weet ik even niet;)
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns