handboek handwerktechnieken |
Reageer |
Autheur | |
Nellie
Hobbywonder Lid sinds: 04 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 483 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 14 April 2011 om 15:15 |
Net in huis van de bieb handboek handwerktechnieken, mooi en duidelijk boek, alles staat heel goed uitgeegd ook dmv foto's, mooi boek om kado te krijgen of voor jezelf te kopen :) even gekeken wat het boek kost bijna 30 euro.
Ik ga het zeker verlengen als het nog niet door een ander is aangevraagd. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23669 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb even in onze catalogus gekeken, maar daar is het nog niet. Wat voor technieken worden er behandeld?
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Nellie
Hobbywonder Lid sinds: 04 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 483 |
Post Options
Thanks(0)
|
breien, haken, borduren, tapisserie, quiltenappliqueren patchwork verschillende technieken dus |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23669 |
Post Options
Thanks(0)
|
Toevallig moet ik morgen naar de Slegte en een andere boekwinkel. Ik zal eens kijken.
|
|
wat rozengeur. |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, het was te mooi om te laten liggen, wat een mooie patronen staan daar in.
|
|
wat rozengeur. |
|
Nellie
Post Options
Thanks(0)
|
Jij hebt het jezelf dus kado gedaan? Waar heb je het gekocht en wat moest je ervoor betalen? Nellie |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Bij Nawijn & Polak voor € 29,90. Vast voor mijn moederdag.
|
|
wat rozengeur. |
|
Nellie
Post Options
Thanks(0)
|
slim bekeken! weet je zeker dat je iets hebt gekregen wat je graag wilt hebben :)
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Zo doen we het meestal. We kopen ons eigen cadeau, geven het aan de ander om leuk in te pakken en kijken blij verrast op verjaadagen en andere feesten. Zo krijg je niet iets dubbel of wat je net niet wilde hebben.
|
|
wat rozengeur. |
|
Nellie
Post Options
Thanks(0)
|
Slim, heel slim... |
|
by Ieke
Hobbyguru Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
|
Haha, bekende strategie...
Heb haaknaalden gekregen voor m'n verjaardag. Geld gestort op m'n bankrekening door gever, zelf even de gewenste naalden besteld (want ja, ik had al een account en dat is allemaal veel makkelijker. En eigenlijk moest ik toch wat bestellen daar en kon dat nu met 1x verzendkosten)... Haaknaalden werden leuk ingepakt door moeders en bij het binnenkomen aan gever overhandigd. Daarna blij verrast gedaan... Eerlijk gezegd had ik ze al gebruikt ;)Gewoon weer terug in het doosje gedaan... |
|
juudje1985
Newbie Lid sinds: 27 Mei 2011 Status: Offline Points: 3 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb dit boek in mijn vakantie ook eens bekeken... onze buren hadden die mee... ga heb ook een keer proberen te lenen bij onze bieb... maaar bedenk me opeens dat ik ook nog vvvbonnen heb.... mmmm misschien een goeie investering :D... anders blijven die dingen toch maar liggen...
|
|
Nellie
Post Options
Thanks(0)
|
het is zeker een mooi boek, aan de andere kant, het gaat mij alleen om haken en breien en die andere 3 technieken doe ik toch niks mee, heb het dus nog niet aangeschaft.
|
|
by Ieke
Hobbyguru Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb hier thuis het complete handwerktechnieken boek staan. Zal eens kijken of dat hetzelfde is...
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |