GRANNY THEEMUTS |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | ||
beppemartha ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 08 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3321 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 15 April 2011 om 21:33 |
|
AL GEBRUIK IK ZE NOOIT, IK BEN GEK OP MOOIE GEBREIDE OF GEHAAKTE THEEMUTSEN. VANDAAR....
|
||
![]() |
||
![]() |
||
elizabethh ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 03 Januari 2011 Status: Offline Points: 588 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Oh, wat leuk gedaan! Hier thuis vinden ze theemutsen gek..., en ik vind het juist wat hebben..
|
||
![]() |
||
Frea H. ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
|
heel leuk. groetjes Frea |
||
![]() |
||
![]() |
||
momopoyolo ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 01 Oktober 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 640 |
|
Ik vind 'm heel erg leuk en je kunt er een saaie of niet zo mooie theepot enorm mee opfleuren. |
||
Groetjes van Ric,
http://riccreaties.wordpress.com/ |
||
![]() |
||
linda1959 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
|
ik vind hem ook heel leuk hoor martha , alleen heb ik geen theepot
![]() |
||
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
||
![]() |
||
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
|
Gaaf zeg!
Maar voor een Theemuts heb je toch ook een theepot nodig ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
beetle ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 18 Januari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 225 |
|
heel mooi |
||
![]() |
||
chantalmv2 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
|
erg leuk, maar drinken geen thee bijna, dus ook geen pot denk ik:)
|
||
![]() |
||
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
|
wat is hij schitterend. ik heb helemaal geen theekan |
||
![]() |
||
![]() |
||
pralientje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
|
Heel mooi
|
||
![]() |
||
Guests ![]() Guest Group ![]() |
|
Heel leuk!
|
||
![]() |
||
Jips ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
|
Ik gebruik al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren een ouderwetse theebeurs. Een grote theemuts met knip bovenop waar de pot helemaal in gaat. Mijn man en ik zijn geen theedrinkers, maar mijn zonen van 10 en 7 zijn echte theeleuten! Ik heb deze 15 jaar geleden voor mijn trouwen gekregen en ze heel lang niet gezien. Nu zijn ze weer helemaal in en ik zag ze vorige week ook bij Blokker staan. |
||
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
||
![]() |
||
Haaknaald ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 26 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1619 |
|
Prachtige theemuts heb je gemaakt, fleurt de theepot wat op. Groetjes Els. |
||
http://elsjeshaakcreaties.blogspot.com/
|
||
![]() |
||
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
|
Heel leuk geworden!
|
||
![]() |
||
IngeDeV ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2507 |
|
super zeg ik zal eens moeten zoeken naar een niet zo mooie theepot die van mij is met muisjes zelf gemaakt te jammer om wag te stoppen groetjes INgeDeV |
||
IngeDeV
http://ingedev.blogspot.com http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html |
||
![]() |
||
Spikeysmum ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 05 Maart 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 318 |
|
Doet warm aan
![]() ![]() |
||
![]() |
||
breimaan ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 25 December 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 851 |
|
Héél mooi. Je theepot ziet er gezellig uit. Ik drink veel thee en heb ook verschillende theepotten. Het is een leuk idee om daar een een "omtrekje" voor te maken |
||
http://breimaan.blogspot.com/
groetjes, breimaan |
||
![]() |
||
breinaald ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 22 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2880 |
|
die is leuk geworden
|
||
![]() |
||
beppemartha ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 08 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3321 |
|
ik gebruik zelf ook eigenlijk nooit de theepot. (deze heb ik trouwens bij de kringloop voor 0,50 gekocht. was volgens mij ook nooit gebruikt) ik hebgel meestal met eenzakje. wel zo makkelijk. maar toch vind ik het zo leuk om ze te maken. ben dus met de volgende al weer bezig. misschien kan ik ze op de een of andere manier nog eens slijten aan iemand of verkopen. we zien wel. de handjes moeten toch bezig blijven |
||
![]() |
||
![]() |
||
marjolein2202 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 September 2010 Status: Offline Points: 1746 |
|
Ik spaar theepotjes en ben dus ook dol op theemutsen!
Deze is ook weer geweldig! |
||
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |