Knip-portemonnee |
Reageer ![]() |
Autheur | |
creanja ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 14 April 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 15 April 2011 om 15:54 |
Ik heb een beugel gekocht met de bedoeling om een knip-portemonnee te gaan maken, maar ik kreeg geen duidelijk antwoord hoe ik die moest doen! wat ik wil weten is dit; hoe krijg ik de stof in de beugel en is er een bestaand patroon van een portemonee mét knip! Wie kan me helpen????
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ik zou je wel willen helpen maar dan moet je wat duidelijker zijn . zitten er gaten in de beugel ? bestaat hij uit 2 of uit 4 beugels . Ik heb ooit mijn bruidstasje gemaakt van een zilveren beugel . die bestond uit 4 stukken . |
|
![]() |
|
creanja ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 14 April 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ik heb hem inmiddels gelijmd maar het was een crime.en ja er zaten gaatjes in en bestond uit twee beugels. als hij klaar is laat ik hem zien!
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |