Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Patronen Nijntje

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Moruma View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Moruma Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Patronen Nijntje
    Posted: 17 April 2011 om 11:17
Ik ben op zoek naar de haakpatroontjes van Nijntje, kan iemand mij hieraan helpen ?
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2011 om 11:28
beste moruma,zou je zo vriendelijk willen zijn op op het forum voorstellen dat te doen.dat praat wat makkelijker.voordat je om een patroontje gil,
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2011 om 19:58
Ik heb wel een Nl's talig patroon, maar dit is nog nooit uitgetest of het klopt. Heb zelf nog geen zin gehad om het uit te proberen. Als je dat wilt doen, zal ik het morgen voor je uitwerken...
Back to Top
Clairetje View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Clairetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2011 om 20:07

Hoi dames,

Zou ik het nijntje - patroon ook mogen aub ?

Dank je!!

Veel groetjes, Claire

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2011 om 20:09
Als je het risico wil lopen dat het patroon niet helemaal klopt, dan prima... Mijn nijntje staat wel op m'n www, dan kun je daar even kijken of je d'r leuk vind...
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2011 om 22:05

Ik heb zelf ooit een nijntje-patroon uitgewerkt, half van een bestaand patroon af. Je kunt het hier vinden: http://carlaevelien.blogspot.com/2010/09/gratis-nijntje-patr oon.html#comments. Als je het probeert wil ik graag weten of het gelukt is.

Back to Top
monique1974 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer monique1974 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2011 om 09:20
ik heb een haakpatroon van nijntje maar  Moruma ik kan hem niet naar je sturen je hebt geen email in gevuld
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.266 seconden.
Lang Yarns