Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

vraagje omslagdoeken...

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chrisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: vraagje omslagdoeken...
    Posted: 19 April 2011 om 18:21

ik wil graag één van de omslagdoeken mee haken, maar ben even het noorden kwijt..; Ik zie bij het begin van het topic alleen nummer 6 (heel mooi wel) maar er was toch nog een adnere gehaakte dacht ik? Ben beetje in de war geloof ik...

ik dacht eentje te maken waarbij ik kan haken tot die groot genoeg is, of tot de wol op is, dus niet opzetten ineens de volle mep...

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2011 om 18:54

Hoi Chrisje,

Je kunt hier http://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=19464&KW=h obbydoos+omslagdoek kijken welke omslagdoeken er zijn. Dit zijn er 5 verschillende. Het zijn allemaal makkelijke patronen en nummer 5, de driehoek, dan begin je met middenachter en haak je steeds groepjes van 3 stokjes verder tot deze groot en lang genoeg is.

Kijk maar welke je wilt gaan maken en dan pm of mail je me maar voor het patroon!

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2011 om 19:47
Nummer 5 is leuk, Chrisje, die heb ik een aantal keren gemaakt een paar jaar geleden, telkens met andere kleuren. En je kunt inderdaad doorgaan tot de wol of de zin op is.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
ilyani View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ilyani Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2011 om 20:35
nr 1 is ook heel makkelijk. en net zo lang te maken als je
zelf wilt.
groetjes miranda
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chrisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2011 om 20:38

ben ik nou even erg blond en maak ik er zelf eentje bij??? Hihi, ik zie een nummer 6, of is dat een variatie op één van de andere 5? deze leek me wel mooi, maar is erg moeilijk kiezen, hoor!

Geplaatst op: 28 Februari 2011 tijd: 19:00 | IP genoteerd Rapporteer bericht Quote Jips

In dit topic kun je je vragen stellen, foto's laten zien of gewoon kletsen over het project!

Voor alle details kun je hier kijken: KLIK

De patronen kun je HIER vinden

Nummer 6

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2011 om 21:59
Originally posted by chrisje chrisje wrote:

ben ik nou even erg blond en maak ik er zelf eentje bij??? Hihi, ik zie een nummer 6, of is dat een variatie op één van de andere 5? deze leek me wel mooi, maar is erg moeilijk kiezen, hoor!

Daarom maak ik er gewoon veel!
Nummer 6 heb ik er later bij gezet, die kwam ik tegen en heb ik snel vertaald en erbij gezet omdat ik die ook zo mooi vond.

Dus kijk ik nu niet meer, anders staan er straks 30 of zo. Ik heb er nog wel een heel aantal in mijn patronenmap zitten!

Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2011 om 07:48
jips waar staat het patroon van nr 6? die is erg leuk

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2011 om 08:04

Hoi Eugenie,

Deze staat in het 1e bericht van het Hobbydoos Omslagdoek A Long Topic: http://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=19775&KW=h obbydoos+omslagdoek

Het zijn maar liefst 2 regels!  
De 2e toer herhaal je tot de gewenste lengte van de doek

Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chrisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2011 om 09:19
Originally posted by Jips Jips wrote:

Daarom maak ik er gewoon veel!
Nummer 6 heb ik er later bij gezet, die kwam ik tegen en heb ik snel vertaald en erbij gezet omdat ik die ook zo mooi vond.

Dus kijk ik nu niet meer, anders staan er straks 30 of zo. Ik heb er nog wel een heel aantal in mijn patronenmap zitten!

haha! ik dacht al dat het zoiets was, proest! je kon even niet meer stoppen.... Ik heb mezelf dit weekend als ultimatum gesteld: dan MOET ik beslissen... (welke is eerst maak, gnagna... )

Ik heb al wel garen: grijze alpaca die ik dubbel ga nemen. Was eerst voor een gebreid vestje, maar vond haken toch net iets leuker...

In ieder geval al heeel erg bedankt voor het helpen en het voorafgaande werg met vertalen!

Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2011 om 10:44
dank je wel komt op mijn todolijstje

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2011 om 14:18
Die nummer 6 zou ook heel mooi zijn in een fijne draad, bijvoorbeeld goud of zilver, voor de kerst.

wat rozengeur.
Back to Top
ilyani View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ilyani Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2011 om 15:19
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Die nummer 6 zou ook heel mooi zijn in een
fijne draad, bijvoorbeeld goud of zilver, voor de kerst.
Ik denk dat je daar helemaal gelijk in
hebt Magteld.Ik ga hem maken in het grijs
groetjes miranda
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2011 om 16:10

Magtelt,dat lijkt mij ook prachtig in een fijne draad.

Is alleen niets voor mij groetjes Frea

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2011 om 17:38
Voor mij ook niet, ik loop niet in lamé gewaden rond met kerst. Maar ik denk dat het voor de jonkies heel mooi zou zijn op een little black dress.

wat rozengeur.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2011 om 17:44

Voor mij ook niet, ik loop niet in lamé gewaden rond met kerst. Maar ik denk dat het voor de jonkies heel mooi zou zijn op een little black dress.

Ik pas al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang niet meer in een Little black dress!

Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chrisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2011 om 20:04

nou ja, over een sjieke gewone maat black dress dan toch, pffft! niet van wakker liggen, hoor!

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2011 om 20:09

nou ja, over een sjieke gewone maat black dress dan toch, pffft! niet van wakker liggen, hoor!

Doe ik ook niet hoor Chrisje, maar ondertussen hebben we wel weer lekker gelachen! En dat is ook heel belangrijk

Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 April 2011 om 19:17

oh ja nummer 6 in een fijnere draad. wauw goed idee.

nou ja wie weet neem ik dat mee op de zomervkantie:)_

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns