universele vork |
Reageer ![]() |
Autheur | |
josie ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 23 April 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 23 April 2011 om 22:27 |
hallo , graag wou ik even vragen of er iemand wat uitleg kan geven ivm het gebruik van een universele vork bij het haken , ik wil graag een stola haken maar de losse steken moeten gedaan worden met een universele vork en dat heb ik nog nooit gedaan , kan er iemand helpen aub ik heb er nu mijn zinnen op gezet en ik wil de stola maken ,groetjes Bernadette
![]() |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sorry ik heb nog nooit van een vork gehoord bij haken.
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Wel een guimpevork, maar ik weet nog niet hoe ik die moet gebruiken.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Judy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1614 |
op you tube staan vast voorbeeldfilmpjes en op sommige sites heb ik ook wel eens beschrijvingen gezien.
|
|
groetjes,
geniet en leef in het hier en nu. |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
ik denk dat ze een guimpevork bedoelen . Maar wat universeel daar mee te maken heeft Die heb je in verschillende maten smal breder . Daartussen vlecht je de draad die je daarna in het midden bijelkaar haakt op de kruising van de draden en vervolgens van je vork schuift . Je krijgt dan lange kantachtige stroken . Lijkt jouw patroon daarop ?? |
|
![]() |
|
Judy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1614 |
is hier al eens eerder voorbij gekomen;
o.a. http://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=6423&KW=gu impen als je bij 'zoeken' hierboven guimpen intypt komt er een hele lijst uit. zie hier; http://hobby.blogo.nl/2006/02/21/guimpen-is-haken-nethaken/ |
|
groetjes,
geniet en leef in het hier en nu. |
|
![]() |
|
speets ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 17 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 109 |
Je kunt de mate van beschaving van een land aflezen aan de manier waarop men de dieren behandelt (Ghandi).
|
|
![]() |
|
josie ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 23 April 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4 |
hallo ondertussen heb ik de guimevork en heb ik al 1 stuk van de stola af , heb eerst wel een beetje gesukkeld maar nu gaat het vlot , tussen de banden moet ik gehaakte bloemetjes steken , heeeel mooi , ik denk dat het een prachtige stola gaat worden ,ik post wel eens een foto als hj helemaal klaar is ,alvast een diike merci aan iedereen voor de hulp
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Tot je dienst en veel plezier met het maken en later dragen van je stola.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |