Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

weefgetouw te koop

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
marlene View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marlene Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: weefgetouw te koop
    Posted: 08 Mei 2011 om 17:31

zoals jullie miscchien wel weten: ik ben de zolder aan het opruimen.

Wie heeft er interesse in een weefgetouw?

kijk maar; http://link.marktplaats.nl/447499161

Is van een vriendin geweest en zij heeft er op geweven, ik nooit, is nu dus een sta in de weg en daarom doe ik 'm weg

Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2011 om 19:42
vindt het best interessant, maar mag geen nieuwe hobbies meer oppakken van hubby, de bank staat vol met BB's te pronken en dat vindt hij wel genoeg
lydia wijsbroek
Back to Top
marlene View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marlene Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2011 om 13:43
verkocht aan een weefwerkplaats voor mensen met een verstandelijke beperking
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2011 om 15:02
Dat is toch wel een supermooie bestemming Marleentje!!!! Ga je verhuizen dat alles voor een bep. datum weg moet ?? Suc6 met de rest.....leuk om alles te zien op MP ;-))
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
marlene View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marlene Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2011 om 19:45

nee, we gaan niet verhuizen, maar 19 mei komt er een meneer van Velux.

wij hebben een zolder van 6 m. bij 12 m. en die stond helemaal vol, echt vol, er was nog net een paadje in het midden van nog geen halve meter breed waar je je voeten neer kon zetten.

Nu is het zo, dat Melanie, onze dochter, de opleiding fashion design gaat doen, en zij wil graag een naaikamer, dus hebben we besloten dat we de zolder gaan gebruiken als woongedeelte in plaats van opslag;

de meneer van Velux komt kijken en dan krijgen we 4 dakramen (in iedere ruimte 1 en als het mogelijk is een soort van uitgebouwd dakraam (zit tussen een dakraam en een dakkapel in)

dus alle babyspullen(de babykamer, kinderstoel, badje enz.) de spullen uit het huis van mijn ouders, al het speelgoed van onze drie kinderen, spullen uit mijn ouderlijk huis, spullen van mijn schoonouders, en van een tante die we geholpen hebben met verhuizen; o j,a en van een vroegere buurvrouw, zijn we nu aan het uitzoeken en zo nodsig weg doen: al auto's vol naar de Dorcas gebracht!

heeft er iemand nog interesse in een antiek (grote) lamp

Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2011 om 21:47
Zo, dat gaat een mooie woonzolder worden, leuk joh...maar wat kan een mens een hoop bewaren hè...nou ja, Dorcas ook weer blij!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns