gekaard garen |
Reageer ![]() |
Autheur | |
BettyNeijts ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 03 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 38 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 08 Mei 2011 om 19:41 |
hoi allen,ik heb een vraag aan jullie,ik heb hier een haakboekje gekocht en daarin moet met gekaard garen gehaakt worden.weet iemand wat voor merk ik moet kopen.Het moet gekamt kunnen worden voor een pluizig effect.Ik hoop dat iemand mij kan helpen.En voorts waren er mensen die een leuk patroontje hier aan boden en daar heb ik mij voor gemeld en er daarna niets meer van gehoord.Heb ik dan iets verkeerds gedaan of is dat alleen voor een speciaal vriendenclubje.dan weet ik dat liever want zo snap ik er niets van Met h g van Betty |
|
![]() |
|
nldutchy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hey Betty, een antwoord op je vraag over gekaard garen heb ik niet maar wel waarom je wellicht nog geen reacties hebt gehad...er is in ons forum een (helaas ongeschreven maar wel na te volgen) wet die aangeeft dat het prettig is om je eerst voor te stellen in het daar voor bestemde forum en dat dan eea ''gaat lopen'' we verwachten dat mensen actief meedoen en het gaat hier dus niet specifiek of eigenlijk niet om het alleen delen of aanbieden van patroontjes...Hoop dat je het snapt, we hebben vrijwel allemaal deze beginnersvergissing gemaakt dus: welkom als je mee wilt doen!
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
kan best zijn dat je over het hoofd bent gezien, je kunt diegen die het patroontje aanbood ook een PM sturen en het dan vragen, zou nu zo gauw niet weten om welk patroontje het gaat. Misschien stond toen je emailadres nog niet bij msn, nu wel hoor edit: heb gezien dat het om gehaakte autootjes ging. Het is ook prettig als je je even voorstelt en zoals voorgaande schrijfster al vermeldde actief meedoet met het forum. er staan 4 posten van u in het forum, maar nog niet 1 bij voorstellen. |
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
Kaarden is de bewerking van ruwe wol die van het schaap komt met twee kaarde borstels . Die gekaarde wol kun je dan spinnen tot een draad . Ik zou niet weten welk merk dat verkoopt |
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
als je mohairwol neemt, dat kun je kammen of borstelen en dan wordt het heel pluizig
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
BettyNeijts ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 03 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 38 |
Hallo allemaal ,ik ben Betty en kom uit Haarlem .Ik heb altijd flink gehandwerkten hiervoor heb ik met heel dun garen hele kleine poppekleertjes gebreid een vitrinekast als poppehuis vol.daarna ben ook ik ernstig ziek geweest en geopereerd en chemo en veel in het ziekenhuis gelegen maar Ik heb het gewonnen,dud wens ook die andere mevrouw heel veel sterkte en kracht.Ik wou het nu met haken gaan proberen en heb nu 2 boekjes gekocht.Ik wiilalles met jullie delen maar ik ben geen held achter de comp.ik kan geen foto`s maken en versturen maar misschien leer ik dat nog Ik ben 62 jaar en ik heb een man en 3 kinderen en een hond en ik hoop jullie ook te leren kennen tot zo ver deze Betty Mgv Mij o je ik haak ook zpagetti Doeii
|
|
![]() |
|
Oktoberfee ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 13 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 193 |
als je goedkope versie van mohair wil dan vind je die in zeeman, bijna zelfde effect, pluist ook, maar scheelt wel in kostprijs
|
|
![]() |
|
nldutchy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Hoi Betty, hier nog een Haarlemmer, leuk dat je je voorstelt en fijn dat het je goedgaat na alles wat je hebt meegemaakt...lief dat je ook Breinaald het beste wenst die aan het begin van haar traject staat....zou je in het topic: even voorstellen nog een keer je verhaaltje willen zetten want daar leest in elk geval iedereen het, nu alleen degenen die het topic over het kaarden volgen...doeiiiiiiiii !!!!
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
![]() |
|
chantalmv2 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
ik heb gewoon de normale wol van de wibra en zeeman gebruikt en dat kan je oo gewoon kammen voor een harig effect
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Ik zou het eerst op een proeflapje uitproberen, stel dat je je werkstuk vernielt!
Misschien kreeg je niet meteen een reactie omdat er veel middennederlanders twee weken vakantie hadden en weg waren. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |