Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

oogjes knuffel christel krukkert

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: oogjes knuffel christel krukkert
    Posted: 25 April 2011 om 18:38

hoi hoi allemaal

Ik zou graag willen weten waar jullie de oogjes kopen om op de knuffels van Christel Krukkert te maken

Ik ben met koosje bezig en moet oogjes hebben!!

ik zal trouwens ook eens hier in de winkel kijken

groeten uit een nog erg warm Gennep

Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Juliaaa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Juliaaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2011 om 20:00
hallo christine

bij de hema kun je heel makkelijk plakoogjes kopen, maar
die plakken neit goed. Ik denk dat er veel hier bestellen
op internet, zoals hobbydoos, en ik denk ook dat je ze bij
de xenos ook heel makkelijk kunt kopen.

ik hoop dat je zo een beetje genoeg informatie hebt

groetjes Julia
Weet ik even niet;)
Back to Top
Lmarina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lmarina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2011 om 20:48
Hier bij Hobbydoos kun je een hele doos oogjes bestellen met allerlei soorten en maten, heel handig!
Groetjes Lmarina
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2011 om 23:33
etsy 6060  Of als je veel wil bestellen (ook andere creatieve dingen) dan kan je eens op heutink.nl kijken. Ze verzenden alles per postpakket dus of je 1 zakjes oogjes koopt of heel veel... verzendkosten zijn 6.95...
Back to Top
haakmiep View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakmiep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 April 2011 om 16:30
Ik heb ze besteld via handwerkennadia.be Mooie prijs en snelle levering.
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 April 2011 om 13:30
dank jullie voor de info
Chris

Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2011 om 23:49
Robbelien( webshop) heeft ook veel en ook halve kralen, die
gebruik ik vaak. Goed vastplakken met textiellijm.

Is uiteraard niet geschikt voor hele kleine kindjes.
Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer L33ntje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2011 om 07:38
Ik koop ze soms in de handwerkwinkel (war ze al snel 10 tot 25 cent per stuk kosten, afhankelijk van het formaat) maar af en toe heb ik geluk en verkopen ze ze bij de Ted (soort action/europshop-achtige winkel) voor een euro per zakje met iets van twee handen vol oogjes in alle maten, en die sla ik dan uiteraard in.
De zelfde zakjes hebben ze soms ook in de handwerkwinkel voor 4 euro per zakje, wat dan wel voordeliger is dan los kopen, maar nog altijd aan de prijs.
Grote ogen echter zitten er helaas bijna nooit in, dus dat blijft los kopen. (R&B Textiel en Bertus Workel in mijn geval).
A clean house is a sign of a wasted life
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2011 om 11:59

heb nu snel op de markt 2paar gekocht grote dan en moest 1,80 betalen

zoek gewoon nog even door

Chris

Back to Top
noajoy View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer noajoy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2011 om 13:50
ik weet niet waar je woont ,maar in enschede  heb je zon winkel ,daar hebben ze van alles over haken ,alle soorten oogjes en neusjes .
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2011 om 19:29
ik woon in Gennep en naast een wolwinkeltje kan ik op de dinsdsg markt wat fournituren kopen zij had de oogjes voor mij
Chris

Back to Top
Tante Jan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tante Jan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2011 om 21:28
Originally posted by noajoy noajoy wrote:

ik weet niet waar je woont ,maar in enschede  heb je zon winkel ,daar hebben ze van alles over haken ,alle soorten oogjes en neusjes .

Weet je ook waar in Enschede? Ik woon er al een tijdje, maar ben nog nooit zoiets tegengekomen. Ben wel erg benieuwd!
Blessed to be a blessing
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2011 om 10:56
Ik ben ook wel benieuwd. Loop de komende maanden stage in Enschede, dus kan altijd wel even een bezoekje brengen...
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2011 om 12:23
Bertus Workel, De Heurne 45. Is het die? Als je hobbywinkel en Enschede in de zoekbalk van google zet, vind je in ieder geval die winkel.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2011 om 12:54
Klopt, daar is een hobbyzaak waar ze eigenlijk alles wel zo'n beetje hebben. Wel redelijk aan de prijs...

De winkel die NoaJoy noemt ken ik niet... Ben ik wel benieuwd naar...
Back to Top
Tante Jan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tante Jan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2011 om 16:44
Oh, die... Ja, die ken ik wel, heb er alleen nog nooit oogjes gezien. Ik vind ook eigenlijk dat ze niet heel veel haakdingen hebben... Maar ik zal een volgende keer eens opletten.
Blessed to be a blessing
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns