gehaakt sokken |
Reageer ![]() |
Autheur | |
griet ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 29 September 2008 Locatie: hoogerheide Status: Offline Points: 738 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 12 Mei 2011 om 11:48 |
hallo allemaal ik zoek een patroon van gehaakt sokken ik wil het eens probberen om sokken tehaken , is er ook een nederlands patronen van , kan het niet nergens vinden. wie kan mijn helpen |
|
![]() |
|
petra1982 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 11 November 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 586 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hier is een nederlands patroon. ik hoop dat je er wat aan hebt.
https://docs.google.com/fileview?id=0BxkeR3ANBA8iMDkwZDlhYTI tNDM0OC00ZTUzLWJiMjUtY2Q5NGFjY2RjZTMw&hl=nl |
|
Groetjes Petra
|
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
er staat hier op het forum een nederlands patroon van gehaakte sokken. er is een zoekfunctie op het forum en anders kun je ze
hier vinden
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
L33ntje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2047 |
Ik heb er een of Ravelry staan - volgens mij ook in het Nederlands.
Je vind ze HIER. Gratis te downloaden. Mischien wel even eerst aanmelden bij Ravelry, maar dat is sowieso iets dat elke haakster/breister zou moeten doen ; kost niets, en je krijgt er nooit spijt van. ![]() |
|
A clean house is a sign of a wasted life
|
|
![]() |
|
L33ntje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2047 |
Wie heeft dat op Google Docs gezet ? Als het van hier is, wil je het er dan weer afhalen ? Ik heb veel liever dat mensen via Ravelry downloaden, dan kan ik de statistieken beter bijhouden. |
|
|
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
l33ntje, je hebt het zelf op google docs gezet
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
Ik kan het me werkelijk niet herinneren ; heb ooit wel eens geprobeerd docs online te zetten voor mijn oude website, maar vlgens mij was dat langer geleden dan dit. Nouja, maar eens uitzoeken hoe ik dat gedaan heb dan en kijken of ik hem er weer wegrijg :lol:
|
|
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |