Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

mails verdwenen

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: mails verdwenen
    Posted: 15 Mei 2011 om 09:28
De laatste 4 weken verdwijnen er emails, aan mij gerichte komen niet aan, de mails die ik verzend komen niet bij de geadresseerde en mails die ik na het lezen wil opbergen in een map raken zomaar weg tusen de map met ingekomen of verzonden mails en de map waarin ze terecht moeten komen. Ik heb al een klacht aan UPC gestuurd, maar ik wou even weten of er meer mensen hier last van hebben. Mijn vriendin, die net als ik een laptop heeft met draadloos internet via de computer van haar man heeft hetzelfde probleem.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2011 om 09:37

Ik heb er geen problemen mee

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2011 om 10:22
Ik mail via gmail, heb er geen problemen mee.

Goed dat je een klacht hebt ingediend. Evt. even een hotmail-adres aanmaken waar je zelf je patronen naar toe mailt. Of het even ergens anders opslaan. Straks ben je alles kwijt wat in je mail staat, dat zou niet fijn zijn!
Back to Top
mayolijn View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mayolijn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2011 om 21:42
Wïj hebben ook upc maar geen problemen.
*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
Back to Top
Mistig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mistig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2011 om 21:52
Ook UPC maar gelukkig geen problemen.
Bloei daar waar je geplant wordt.
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2011 om 22:20

Het is niet leuk als je zoiets meemaakt.

Je kan een gmail adres aanmaken.

Je hebt daar heel veel plaats om alles op te slaan.

Groetjes en succes

IngeDeV

IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html

Back to Top
manumij View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer manumij Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2011 om 15:33
Hier ook via upc maar nooit last van
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2011 om 18:46
UPC??? dat woord mag in mijn huis niet meer hardop worden uitgesproken.. wat een waardeloze tent! Mijn emailadres wat zijzelf hebben aangemaakt, is met geen mogelijkheid te openen.
Post verdwijnt ALTIJD en het ging zo ver dat zij nu mijn gmailadres hebben overgenomen zodat ik mijn facturen eindelijk kan ontvangen en in kan zien.
Als ik een andere provider kon kiezen dan had ik dat al jaren geleden gedaan (ik woon in een achterlijk buitengebied)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2011 om 19:05
Ik denk dat ik het probleem heb opgelost en een ander gecreëerd. Ik had een bepaalde spammer, die me overspoelde met mails, zo geblokkerd dat de blokkade blijkbaar doorwerkte met andere mails. Ik heb hem ontblokkeerd of gedeblokkeerd of hoe heet dat en nu moet ik alleen maar tig mails per dag zonder lezen weggooien, mar niks verdwijnt meer.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns